شناسهٔ خبر: 33702088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حوزویان خراسان شمالی مربی کودک و نوجوان می شوند

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: به همت اداره تبلیغ حوزه علمیه استان دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب و حوزویان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: اداره تبلیغ مدیریت حوزه علمیه استان خراسان شمالی با همکاری مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم از طلاب و فضلای استانی واجد شرایط دعوت می‌کند تا در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان شرکت کنند.

وی افزود: دوره‌های تربیت مربی کودک و نوجوان برای خواهران و برادران حوزوی استان و با بهره‌گیری از تجربیات اساتید مجرب و توانمند حوزوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهرپویان با بیان به اینکه دورهای تربیتی در زمینه‌های گوناگون کاربردی برگزار می‌شود، تصریح کرد: روش کلاس داری، روش بیان احکام، مبانی تعلیم و تربیت طراحی (هنر و خلاقیت)، مسابقات فرهنگی، تکنولوژی آموزشی ادبیات کودک و نوجوان (شعر و قصه) و اردو داری ازجمله برنامه‌های مدنظر دوره‌های تربیت مربی کودک و نوجوان حوزه علمیه خراسان شمالی است.

وی در خصوص شرایط لازم به‌منظور ثبت‌نام در این دوره خاطرنشان کرد: ارائه گواهی اتمام پایه چهار برای برادران، ارائه گواهی اتمام سطح یک برای خواهران، یک قطعه عکس سه در چهار و فتوکپی کارت ملی و شناسنامه ازجمله مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان است.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسئول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، گفت: طلاب داوطلب پس از تکمیل مدارک موردنیاز و تحویل به بخش ثبت‌نام در حوزه علمیه خراسان شمالی، باید در مصاحبه حضوری شرکت کنند و پس از قبولی در مصاحبه ثبت‌نام نهایی صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: طلاب با شرکت در این دوره علاوه بر دریافت گواهی‌نامه معتبر در پایان دوره، امکان شرکت در دیگر دوره‌های تربیت مربی سطوح بالاتر را دارند.

حجت‌الاسلام مهرپویان خاطرنشان کرد: از طلاب و داوطلبان شرکت‌کننده در این دوره تربیتی در برنامه‌های تبلیغی تخصصی مدارس استان بهره‌گیری می‌شود.

وی مدت‌زمان برگزاری طرح تربیت مربی کودک و نوجوان را 11 هفته اعلام کرد و افزود: کلاس‌های این دوره فقط در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، برگزار می‌شود و از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه مشهد و قم در این دوره استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما