شناسهٔ خبر: 33699196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مذاکرات شبانه پرسپولیسی‌ها با سرمربی ایتالیایی/ خبری در راه است؟

مدیران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعتی پیش مذاکرات خود را کاررا ایتالیایی آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قطع همکاری برانکو ایوانکوویچ با تیم فوتبال پرسپولیس تهران، صبح دیروز (دوشنبه) مدیران این تیم راهی استانبول ترکیه شدند و قرار است نام سرمربی جدید سرخپوشان امشب (سه شنبه) معرفی شود.

مذاکرات سرخپوشان با گزینه‌های اصلی به جمع بندی رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مربی جدید تا پنج شنبه - جمعه به ایران می‌آید تا کار خود را آغاز کند و مراسم معارفه انجام شود.

در ساعات گذشته، برخی رسانه‌ها اعلام کردند که پرسپولیسی‌ها با آنته چاچیچ کروات به توافق رسیدند و حتی روزنامه اسپورتسکه نووُستی در این باره نوشت که آنته چاچیچ جانشین برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس خواهد شد و مدیران این تیم روز یکشنبه با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی به توافق اولیه رسیدند و انتظار می‌رود مذاکره بین طرفین نهایی شود.

البته طبق اعلام یک منبع آگاه، مذاکرات همچنان با ۲ گزینه اصلی مربیگری این تیم ( تاکیس لمونیس یونانی و ماسیمو کاررا ایتالیایی) ادامه دارد.

ساعتی پیش مدیران سرخپوش پس از گفتگو با لمونیس که سابقه قهرمانی در لیگ یونان همراه با المپیاکوس را دارد به سراغ کاررا ایتالیایی رفتند و درحال مذاکره با او و مدیربرنامه اش هستند.

کاررا ۵۵ ساله سابقه حضور در یوونتوس، تیم ملی ایتالیا و اسپارتاک مسکو را دارد و پس از اینکه از کونته در تیم ملی ایتالیا و یوونتوس جدا شد، ۳ فصل سرمربی تیم اسپارتاک شد و موفق گردید این تیم را قهرمان این کشور کند.

این مربی در گذشته نامزد هدایت تیم استقلال تهران هم بود که به توافق نرسید تا استراماچونی هدایت آبی ها را عهده دار شود.

لازم به ذکر است، پرسپولیسی‌ها در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و به همین دلیل علاقه دارند تا بازهم هدایت تیم شان را یک مربی خارجی برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:

سرمربی جدید پرسپولیس سه شنبه مشخص می‌شود

ارسال اخطار دوم باشگاه پرسپولیس برای الاهلی

دی بیاسی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

نظر شما