شناسهٔ خبر: 33699072 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

طرز انتخاب سرمربی پرسپولیس زیر تیغ انتقاد مردی که برانکو را به ایران آورد!

محمد حسین فتحی / خبرگزاری فارس

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس از سفر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه به ترکیه برای عقد قرارداد با سرمربی جدید انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - محمدحسین نژادفلاح مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم و سفری که به ترکیه داشتند درست بوده یا نه، گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و می‌بینیم که اعضای هیئت مدیره و مدیران بلندپایه این باشگاه برای انتخاب سرمربی کاملاً بدون استراتژی راهی ترکیه شدند و به نظرم این یک مسئله ناشایست است. خود من قرارداد برانکو را در استانبول بستم اما پیش از سفر به ترکیه چند جلسه با برانکو تلفنی صحبت کردم و روی تک تک بندهای قرارداد به توافق رسیدیم. دلیل سفر من به ترکیه به این خاطر بود که برانکو مشکل مالیاتی داشت و ما نمی‌خواستیم زمان را از دست بدهیم و به همین دلیل مجبور شدم به ترکیه بروم تا قرارداد او امضا شود.

نژادفلاح افزود: مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی در ابتدا باید یک استراتژی داشته باشند. ما دیدیم که آنها ابتدا به سراغ گزینه ایرانی رفتند اما به اصول مذاکره پایبند نبودند و به توافق هم نرسیدند. دوستان یا با اصول مذاکره آشنا نیستند و یا آن را رعایت نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی بد است که مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه به کشور ثالث بروند و این اتفاق خوبی نیست باید مدیرعامل در باشگاه بنشیند و افراد مورد نظر به باشگاه بیایند تا با او مذاکره کنند. آقایان حتی زمان‌شناسی هم نکردند و در سایه قهرمانی خوابیدند.

نظر شما