شناسهٔ خبر: 33698946 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مصطفی سالاری تاکید کرد:

اداره سازمان تامین اجتماعی با استفاده از خرد جمعی/ نوسانات اقتصادی سازمان را در مضیقه قرار داده است

مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی با اشاره به مسئولیت خطیری که برعهده او گذاشته شده، گفت: مدیریت این سازمان جز با استفاده از خرد جمعی، مشارکت و همکاری شرکای سازمان ممکن نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی سالاری در مراسم تودیع و معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: باید برای بهبود وضعیت سازمان تامین اجتماعی فهرستی از پیشنهادات و خواسته‌ها با واقع‌بینی تهیه شود که در این زمینه نیازمند همکاری بدنه تخصصی و شرکای سازمان هستیم.

او با اشاره به اظهارات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر لزوم اصلاحات پارامتریک در سازمان تامین اجتماعی، عنوان کرد: بخشی از این اصلاحات نیازمند مصوبه مجلس، بخشی نیازمند مصوبه دولت و بخشی دیگر در حوزه اختیارات سازمان است که تلاش می‌کنیم این اصلاحات را با جلب نظر دولت و مجلس انجام دهیم.

مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی تهیه صورت‌های مالی حسابرسی شده را ضروری دانست و گفت: باید گام‌هایی در زمینه استقلال مالی سازمان برداشت.

او با بیان اینکه نوسانات اقتصادی سازمان را در مضیقه قرار داده، عنوان کرد: انتظار می‌رود امسال دولت برای رفع مشکلات به ما کمک ویژه‌ای داشته باشد.

سالاری بر تقویت خرد جمعی، سه‌جانبه‌گرایی و جلب مشارکت  تاکید و عنوان کرد: معتقدم در دو سال پایانی دولت نباید تغییرات گسترده به وجود آورد بنابراین از همکاری تمامی مدیرانی که متمایل به این کار هستند استقبال می‌کنم و امیدوارم محمدحسین زدا نیز با مشاوره‌های خود ما را در اداره بهتر این سازمان یاری رساند.

نظر شما