شناسهٔ خبر: 33698928 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در سازمان تأمین اجتماعی؛

ثبت رکورد‌های بی نظیر درآمدی در ۶ ماه گذشته

سرپرست سابق سازمان تأمین اجتماعی: در نتیجه همدلی و وحدت مدیران موفق به ثبت رکورد‌های بی نظیری در بخش درآمد‌های سازمان در شش ماه گذشته شده ایم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمدحسن زدا در مراسم معارفه مدیرعامل جدید این سازمان افزود: با آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید باید تأکید کنم که سازمان تأمین اجتماعی مدال افتخار جمهوری اسلامی ایران است و 120 هزار میلیارد تومان بودجه جاری در اختیار دارد.
وی با اشاره به اینکه مفتخر بودیم در خدمت 72 هزار پرسنل در سازمان و در مجموع هزار واحد بیمه فعال باشیم اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی نقش مهمی در درمان مردم دارد و این در حالی است که دارای پتانسیل اقتصادی بزرگی در شرکت های زیرمجموعه و شستا است.
زدا گفت: طبق اسناد، چهار هزار میلیارد تومان سود از شستا دریافت کرده ایم. در بخش درمانی هم چیزی کم از سیستم درمان کشور نداریم و دارای 10 هزار تخت فعال هستیم، این در حالی است که درآمدهای سازمان متکی بر دریافت حق بیمه های درمانی است. در شش ماه گذشته با وحدت و همدلی مدیران این مجموعه رکوردهای بی نظیری در بخش درآمدی سازمان به ثبت رسیده و بیشترین آرامش و رضایت خاطر از سوی مخاطبان جلب شده است.
وی افزود: در طول این مدت همیشه از حمایت وزیر برخوردار بوده ایم، مطالبات مردم زیاد است، سه میلیون و 200 هزار مستمری بگیر داریم و این در حالی است که 250 هزار نفر در ماه بیمه بیکاری دریافت می کنند.
سرپرست سابق سازمان تأمین اجتماعی گفت: طبق اسناد موجود، ماهانه شش هزار و 200 میلیارد تومان هم پرداخت مستمری انجام می گیرد. در مجموع از نظر نقدینگی دچار مشکلیم اما از نظر مالی مشکلی نداریم. مطالباتی از دولت داریم که باید پرداخت شود و پرداخت این مطالبات می تواند ما را از بحران نقدینگی در سازمان نجات دهد.

نظر شما