شناسهٔ خبر: 33698896 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

وینسنت کمپانی: با فرانک لمپارد قرارداد امضا کنید، او یک مرد است؛ به عقیده من او مناسب ترین گزینه برای هدایت چلسی محسوب می شود

صادق رضایی نسب

وینسنت کمپانی به باشگاه چلسی توصیه کرد که با فرانک لمپارد قرارداد امضا کنند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی در آستانه هدایت این تیم قرار دارد. بر همین اساس وینسنت کمپانی، هم بازی وی در تیم منچستر سیتی، به این خبر واکنش نشان داد و اذعان کرد که لمپارد مناسب ترین گزینه برای هدایت آبی های لندن به شمار می رود.

به نقل از دیلی میل، وینسنت کمپانی عنوان کرد که چیز های زیادی را از "فرانکی" آموخته است:

با او قرارداد امضا کنید، "فرانکی" یک مرد است. من چیز های بسیاری از او آموختم. مشخصا از انتصاب فرانک لمپارد حمایت می کنم و به نظرم او مناسب ترین گزینه برای هدایت چلسی محسوب می شود. زمانی که به منچستر سیتی آمد، کمی پا به سن گذاشته بود اما به طرز غیر قابل باوری، حرفه ای بود. فرانک سطح همه بازیکنان را ارتقا می داد. من هم سعی می کردم مانند او عمل کنم و به پیشرفت بازیکنان جوان، کمک کنم. 

گفتنی است، فرانک لمپارد در مجموع 648 بازی برای آبی های لندن، موفق شد 211 گل به ثمر برساند. استمفورد بریج خاطرات خوشی را با کاپیتان اسطوره ای خود تجربه کرده است. از طرفی لمپارد می خواهد دوران درخشان خود در استمفورد بریج را این بار در سمت مربی تکرار کند. انتظار می رود که قرارداد او با باشگاه چلسی، 3 ساله باشد. 

نظر شما