شناسهٔ خبر: 33698274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ذوالنور:

دشمن امروز دیگر قادر به اجرای گزینه نظامی نیست

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در حاشیه بازید از بقایای لاشه پهپاد ساقط شده آمریکایی گفت: دشمن امروز دیگر قادر به اجرای گزینه نظامی نیست که اگر این قدرت را داشت بی تردید دست به اقدام می‌زد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازید از بقایای لاشه پهپاد ساقط شده آمریکایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی به نمایندگی از آحاد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اینجا حاضر شدند و از تکه‌های پهپاد جاسوسی ساقط شده بازدید کردند.

حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: همچنین ما امروز به نمایندگی از ملت بزرگ ایران به اینجا آمده ایم تا به سبزپوشان سپاه پاسداران و حافظان امنیت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خداقوت و دست مریزاد عرض کنیم؛ چراکه نیروهای مسلح در جریان تجاوز پهپاد جاسوسی آمریکایی به حریم هوایی کشورمان با اقدام به موقع و شجاعانه توانستند دل ملت ایران را شاد کنند و هیمنه پوشالی دشمن را در مقابل چشمان جهانیان بشکنند.

وی این اقدام اقتدار آمیز را موجب امیدواری جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: کشورهای منطقه نیز با این اقدام متوجه اقتدار و توانایی قابل اتکای جمهوری اسلامی ایران شدند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به واقعه تیرماه سال ۶۷ و هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایران اسلامی توسط ناو وینسنس آمریکایی که منجر به از بین رفتن ۳۰۰ انسان بیگناه شد، گفت: ملت ایران بداند که فرزندان غیورشان در همان نقطه‌ای که هواپیمای مسافربری کشورمان توسط آمریکایی‌ها در اقدامی ناجوانمردانه از بین رفت، توانستند پهپاد جاسوسی آمریکایی را منهدم کنند و انتقام ملت ایران را از دشمن بگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: هنگامی که فرزندان متعهد و غیور ملت ایران در اقدامی جوانمردانه و از روی عواطف انسانی، از آتش گشودن به هواپیمای جاسوسی آمریکایی با ۳۵ نفر سرنشین ممانعت کردند، حتی آقای ترامپ هم این جوانمردی را تحسین می‌کند و زبان به تشکر باز می‌کند.

حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: خدا را شاکریم که امروز فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه دیگر دوران بزن در رو تمام شده است، به ثمر نشسته و فرزندان ملت غیور ایران، کشور را به سطحی از بازدارندگی رسانده اند که دشمن دیگر نمی‌تواند گزینه نظامی را عملیاتی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن امروز دیگر قادر به اجرای گزینه نظامی نیست که اگر این قدرت را داشت بی تردید دست به اقدام می‌زد.

انتهای پیام/

نظر شما