شناسهٔ خبر: 33698193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

محمد حسین نژاد فلاح: مدیران پرسپولیس بدون استراتژی برای مذاکره راهی ترکیه شده اند

فواد بغلانی

مدیران عامل سابق باشگاه پرسپولیس از نحوه مذاکره مدیران فعلی این باشگاه برای انتخاب سرمربی انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- محمدحسین نژادفلاح مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری این تیم و سفری که به ترکیه داشتند درست بوده یا نه، گفت: 

پرسپولیس باشگاه بزرگی است و می‌بینیم که اعضای هیأت مدیره و مدیران بلندپایه این باشگاه برای انتخاب سرمربی کاملاً بدون استراتژی راهی ترکیه شدند و به نظرم این یک مسئله ناشایست است. خود من قرارداد برانکو را در استانبول بستم اما پیش از سفر به ترکیه چند جلسه با برانکو تلفنی صحبت کردم و روی تک تک بندهای قرارداد به توافق رسیدیم. دلیل سفر من به ترکیه به این خاطر بود که برانکو مشکل مالیاتی داشت و ما نمی‌خواستیم زمان را از دست بدهیم و به همین دلیل مجبور شدم به ترکیه بروم تا قرارداد او امضا شود.

به نقل از فارس، نژادفلاح افزود:

مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی در ابتدا باید یک استراتژی داشته باشند. ما دیدیم که آنها ابتدا به سراغ گزینه ایرانی رفتند اما به اصول مذاکره پایبند نبودند و به توافق هم نرسیدند. دوستان یا با اصول مذاکره آشنا نیستند و یا آن را رعایت نمی‌کنند. 

وی خاطرنشان کرد:

خیلی بد است که مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه به کشور ثالث بروند و این اتفاق خوبی نیست باید مدیرعامل در باشگاه بنشیند و افراد مورد نظر به باشگاه بیایند تا با او مذاکره کنند. آقایان حتی زمان‌شناسی هم نکردند و در سایه قهرمانی خوابیدند.

نظر شما