شناسهٔ خبر: 33695659 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نیک‌روش: شاهد اقتدار ایران در عرصه‌های مختلف هستیم

رئیس بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه ماموریت بسیج دانشجویی تربیت دانشجوی تراز انقلاب است، گفت: ما امروز شاهد اقتداری در عرصه های مختلف هستیم که از نتایج دستاوردهای علمی و رشد شهید طهرانی‌مقدم‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی در مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید سازمان بسیج دانشجویی استان بوشهر با اشاره به بیانیه تشکیل بسیج دانشجو و طلبه گفت: امام(ره) در این بیانیه، طلاب و دانشجویان را با هم خطاب قرار می دهد به خاطر این که هر دو قشر رابطه نزدیکی با علم دارند.

نیک روش ادامه داد: نهاد علم دو کارکرد دارد که اولین گام آن تربیت نیروهای متخصص و دومین گام آن تولید علم و دانش است که می تواند ما را به جایگاه های بالایی برساند.

رئیس بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: ماموریت بسیج دانشجویی تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی است و ما امروز شاهد اقتداری در عرصه های مختلف هستیم که از نتایج دستاوردهای علمی و رشد شهید تهرانی‌مقدم‌ها است.

*  چهره جمهوری اسلامی بر پیکر آمریکا ترس و لرز انداخته است

علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: شرایط فعلی با شرایط گذشته کشور بسیار متفاوت است و با آمریکا وارد مرحله جدیدی از تقابل شده ایم.

سردار رزمجو اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای فراز و نشیب های بسیاری بوده است و پس از گذشت چهل سال، وارد گام و مرحله دوم انقلاب شده ایم که قدرت نظام جمهوری اسلامی در جغرافیای بیرون کشور با سرعت و قدرت بیشتری شکل گرفته است و البته این قدرت با وحدت قشرهای مختلف و با مدیریت رهبری ایجاد شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: تصمیمات در صحنه های عملیات سیاسی، فرهنگی، نظامی و غیره از ویژگی های قدرت نظام جمهوری اسلامی است و پیرو شرایطی است که ما آن را ایجاد می کنیم.

رزمجو بیان کرد: هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در کوتاه ترین زمان ممکن در حالی که آب های سرزمینی را مورد تجاوز قرار داده بود از بین می رود و نشان از قدرت جدید جمهوری اسلامی که برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است.

فرمانده سپاه استان عنوان کرد: چهره جمهوری اسلامی بر پیکر آمریکا ترس و لرز انداخته است که این کار خداست و قدرت آمریکا در میدان های مختلف در اثر قدرت ایران کاملا منجمد شده است و شریک های آمریکا هیچ امنیتی ندارند.

وی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: جمهوری اسلامی در مرتفع ترین قله های اقتدار در مقیاس جهانی قرار دارد و حوادثی که روی می دهد به گفتمان مقاومت در قلمرو اقتدار جمهوری اسلامی اثر گذار است و افرادی که در همین دانشگاه ها اقداماتی عملیاتی با رویه بسیجی انجام می دهند، توانسته اند در مقابل دشمن بایستند و در موفقیت های انقلاب سهم بسزایی دارند.

رضا آبشیرینی مسئول سابق بسیج دانشجویی استان بوشهر نیز در ابتدای مراسم گفت: ۱۷ سال از حضور بنده در بسیج دانشجویی در مسئولیت های مختلف گذشت که با کسب تجربیات زیادی همراه بود و پیشرفت های بسیج دانشجویی را مدیون دانشجویان بسیجی می دانم.

در این مراسم عبدالرضا حکیمی به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی استان بوشهر منصوب شد و از زحمات ۱۷ ساله رضا آبشیرینی در مسئولیت های مختلف بسیج دانشجویی توسط سپاه استان، روسای دانشگاه ها، دفاتر نهاد رهبری و تشکل های دانشجویی تقدیر شد.

لازم به ذکر است آبشیرینی از سال ۱۳۹۱ مسئولیت بسیج دانشجویی استان را بر عهده داشته است و طبق شنیده ها به عنوان مسئول بسیج اقشار سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر منصوب خواهند شد.

عبدالرضا حکیمی کارشناس ارشد ریاضی از دانشگاه خلیج فارس بوشهر است که سابقه مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه و مسئولیت های مختلف در بسیج دانشجویی استان بوشهر را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما