شناسهٔ خبر: 33692739 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نمایش «خط آزاد» ۳ نسل از هنرمندان نقاشیخط

نمایشگاه «خط آزاد» با آثاری از ۳ نسل هنرمندان نقاشیخط در نخستین جمعه تابستان افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، در اولین جمعه تابستان ۹۸ نمایشگاه «خط آزاد» با هدف گردآوری مجموعه آثارِ سه نسل از پیشگامان عرصه نقاشیخط تا هنرمندان جوان آینده‌دار افتتاح می‌شود.

 

 

 هنرمندان این نمایشگاه از سه نسل مختلف هستند. در بین هنرمندان نسل اول و پیشگام این نمایشگاه آثاری از حسین زنده‌رودی، رضا مافی، فرامرز پیلارام، محمد احصایی، جلیل رسولی، نصرالله افجه‌ای و صادق تبریزی حضور دارد. 

 


اثر جلیل رسولی

 

در کنار نام این هنرمندان، آثار نسل دوم هنرمندانِ صاحب سبک مانند محمود زنده‌رودی، حمید عجمی، عین‌الدین صادق‌زاده، عنایت‌الله نظری‌نوری، رضا رینه‌ای، صادق طهرانی و بهرام حنفی به نمایش گذاشته می‌شوند.

این نمایشگاه علاوه‌بر آثار هنرمندان مذکور، بخش کوچکی از هنرمندان نسل آتی را هم در بر می‌گیرد که هرکدام از آنها امیدی برای بقای آینده نقاشیخط خواهند بود.

 


اثر نصرالله افجه‌ای

 

در این نمایشگاه حدود ۳۰ تابلو عرضه می‌شود که بین یک میلیون تا ۳۵۰  میلیون تومان قیمت دارند. گرانترین اثر متعلق به رسولی است.
 
نمایشگاه «خط آزاد» روز جمعه ۷ تیرماه ساعت ۱۶ افتتاح می‌شود و تا ۱۶ تیر برای بازدید عموم گشوده خواهد بود. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه و خرید آثار به گالری آرتیبیشن واقع در خیابان گل نبی، میدان شهید احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما