شناسهٔ خبر: 33692591 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| هوینس: هواداران مطمئن باشند برای فصل بعد تیمی خوب می‌سازیم

فوتبال جهان - رئیس باشگاه بایرن مونیخ از تمرکز بیش از اندازه رسانه‌ها روی عملکرد این باشگاه در حوزه نقل و انتقالات ناراضی است اما به هواداران درباره فصل آینده اطمینان خاطر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولی هوینس می‌گوید از پاسخ به سؤالات مکرر و تکراری درباره برنامه‌های بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات خسته شده و به رسانه‌ها توصیه کرد که سایر ابعاد عملکرد او و همکارانش را هم ببینند.

هوینس گفت: باید اعتراف کنم دیگر دارم از شنیدن صحبت‌هایی مکرری که صرفاً درباره نقل و انتقالات بایرن مونیخ صورت می‌گیرد، خسته می‌شوم. ما به تازگی دو جام برده‌ایم و اول از همه باید آنها را جشن بگیریم.

بایرن مونیخ در همان روزهای ابتدایی بازار نقل و انتقالات، خرید دو بازیکن مد نظرش بنیامین پاوار از اشتوتگارت در ازای 35 میلیون یورو و سپس لوکاس هرناندس از اتلتیکومادرید در ازای 80 میلیون یورو را قطعی کرد. با این حال هواداران بایرن مونیخ هنوز از باشگاه انتظار خریدهای بیشتری دارند به خصوص برای تقویت خط حمله تیم. هوینس در این خصوص تأکید کرد: ضمانت می‌کنم که ما روز 15 آگوست با یک تیم خوب کارمان را آغاز خواهیم کرد.

دعوت شدن هواداران بایرن مونیخ به آرامش از سوی هوینس در حالیست که این تیم در پایان فصل گذشته با بازیکنانی مانند آرین روبن، فرانک ریبری، خامس رودریگس و متس هوملس خداحافظی کرد و زمزمه‌های جدایی رناتو سانچس هم از این تیم شنیده می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما