شناسهٔ خبر: 33692518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| امباپه تابستان آینده به رئال مادرید ملحق می‌شود

فوتبال جهان - ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن تابستان ۲۰۲۰ به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپانیایی «مارکا» مدعی شد کیلیان امباپه در تابستان آینده به رئال مادرید ملحق خواهد شد، بازیکنی که مدتی است شایعه پیوستنش به سفیدپوشان مادریدی مطرح است. مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اما نمی‌خواهند ستاره فرانسوی خود را در این تابستان از دست بدهند، از این‌رو رئالی‌ها به دنبال این هستند تا مقدمات حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو در پایان فصل 20-2019 را فراهم کنند.

در مراسم رونمایی از ادن اِزار بلژیکی بود که هواداران رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نام امباپه را فریاد زدند و از فلورنتینو پرس خواستند تا نسبت به خرید کیلیان امباپه هم اقدام کند. این روزها اما شایعه جدایی نیمار از PSG هم مطرح است و حتی گفته می‌شود این ستاره برزیلی برای عقد قراردادی پنج ساله با بارسلونا به توافق رسیده است، با این شرایط به نظر نمی‌رسد مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و در رأس آنها ناصر الخلیفی با جدایی امباپه موافقت کنند.

کیلیان امباپه که لقب «37» بابت ثبت سرعت 37 کیلومتر در ساعت در بازی فرانسه مقابل آرژانتین در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2018 را به او داده‌اند، تا پایان ماه ژوئن 2023 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد.

پدیده 20 ساله فوتبال فرانسه فصل اخیر نمایشی درخشان در پاری‌سن‌ژرمن داشت و در 29 بازی لوشامپیونه 33 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما