شناسهٔ خبر: 33692507 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

شادی عبدالوند: امیدوارم بخش خصوصی بیشتر برروی ورزش بانوان سرمایه گذاری کند/قدردان‌حمایتهای وزیر ورزش از ورزش بانوان هستم

عضوتیم ملی بسکتبال سه نفره کشورمان اظهار داشت: حمایت وزیر از ورزش بانوان به ویژه بسکتبال زمینه حضور ما را در رویدادی های مهم بین المللی فراهم کرد.

صاحب‌خبر -
شادی عبدالوند در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تلاش های وزارت ورزش و مسوولان فدراسیون برای مصوب کردن پوشش بانوان اظهار داشت: از دوسال قبل حمایتهای دکتر سلطانی فر زمینه حضور ما را در رویدادهای مهم بین المللی در رشته بسکتبال راهم کرده است.

او در ادامه نتایج حضور در رویدادهای ورزشی را مورد توجه قرارداد و افزود : باتوجه به اینکه بیش از چهل سال از مسابقات دور بوده ایم ضمن حمایت بیشتر مسوولان ، باید تلاش مان را بیشتر کنیم تا بتوانیم به سطح مطلوب این رشته برسیم.

دارنده مدال برنز جام جهانی بسکتبال در این ارتباط حمایت بخش خصوصی از بسکتبال بانوان را در توسعه این رشته بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد: تا با بهره گیری از اسپانسرهای بانوان بتوانند در تورنمنتها و اردوهای آماده سازی بیشتری در خارج از کشور حضور پیدا کنند.
او تاکید کرد که ما نسبت به بسکتبال جهان چهل سال عقب هستیم و امیدواریم با حمایت بیشتر بتوانیم این فاصله را جبران کنیم.

نظر شما