شناسهٔ خبر: 33692448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

‌تیم ملی فوتسال افغانستان به کابل بازگشت

کابل- ایرنا- تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان که نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد، بامداد روز سه شنبه وارد کابل شد.

صاحب‌خبر -

مسئولان فدراسیون های ورزشی و علاقمندان تیم ملی فوتسال افغانستان، از جوانان پرتلاش خود در فرودگاه کابل استقبال باشکوهی بعمل آوردند.

وقتی جوانان افغانستان با شکست اندونزی به دیدار نهایی راه یافته بودند، رییس جمهوری این کشور با اعزام یک هیات دولتی به تبریز، پاداش قهرمانی را نیز برای آنان فرستاد، تا قبل از دیدار نهایی به ملی پوشان جوان فوتسال پرداخت شود.

«محمد اشرف غنی» همچنین با صدور اطلاعیه ای حضور فوتسالیست ها در دیدار نهایی را، به منزله قهرمانی دانست و از مسوولان ورزشی افغانستان خواست، مقدمات استقبال باشکوه از این جوانان را فراهم کنند.

برخی از مسوولان دولتی نیز در تماس تلفنی با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان به آنان روحیه می دادند.

علاوه بر رسانه های افغانستان که حمایت ویژه ای از جوانان فوتسال کشورشان داشتند، برخی از شهروندان نیز جوایزی برای آنان درنظر گرفتند.

مدیر یک رستوران در کابل اعلام کرد ملی پوشان فوتسال پس از بازگشت به وطن به مدت سه ماه غذای رایگان دریافت خواهند کرد.

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با شکست مقابل ژاپن، به نایب قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

دومین دوره مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا با حضور ۱۲ تیم از قاره کهن از بیست و چهارم خرداد تا اول تیر ماه جاری در سالن ۶ هزار نفری «پورشریفی» تبریز برگزار شده بود.

نظر شما