شناسهٔ خبر: 33691942 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مارکا: رئال مادرید برنامه دارد در تابستان 2020 به طور جدی برای خرید ام باپه وارد عمل شود

مهدی آزادی

کهکشانی‌ها بدون عجله و در عین حال بدون توقف به خریدهای آتی فکر می‌کنند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - رئال مادرید قصد ندارد پیش از تابستان 2020 برای خرید کیلیان ام باپه، ستاره پاری سن ژرمن وارد عمل شود.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، پس از تمام کردن کار خریدها، تمرکز رئال مادرید فعلا تمام و کمال روی فروش بازیکنان مازاد است تا هم لیست تیم سبک‌تر شود و هم پول لازم برای رعایت فیرپلی مالی یوفا کسب شود. کهکشانی‌ها به همین دلیل قصد ندارند هیچ یک از بازیکنان فروشی خود را به حراج بگذارند. چیزی که میلان می‌خواهد. با این حال، تمرکز روی فروش‌ها بدین معنا نیست که رئال مادرید به کلی پرونده خریدهای بعدی را بسته باشد.

صحبت از پوگبا و ام باپه است. هافبک منچستریونایتد را که کنار بگذاریم، درباره ستاره پاری سن ژرمن باید گفت جذب او در برنامه‌های امسال رئال مادرید نیست. ام باپه در پایان فصل صحبت‌های تردیدبرانگیزی پیرامون آینده‌اش داشت ولی دیگر از این حرف‌ها خبری نیست. از طرفی پاری سن ژرمن برنامه‌ای برای فروش ام باپه ندارد. اگرچه واضح است که موضع آنها در قبال فروش ستارگان تیم، به اندازه چند ماه پیش سرسختانه نیست.

رئال مادرید عجله‌ای برای خرید ام باپه ندارد چون می‌داند که این یک پروسه درازمدت و برای آینده‌ها است. در حال حاضر برنامه این است که تابستان سال بعد اقدامات جدی برای خرید این مهاجم فرانسوی انجام شود تا اختلافی هم با پاری سن ژرمن به وجود نیاید. بنابراین انتقال ام باپه به رئال مادرید چیزی نیست که امسال رخ بدهد. این واقعیت دارد که پاری سن ژرمن به طور جدی به جذب کاسمیرو و کیلور ناواس علاقه مند است ولی انتقال این دو بازیکن، هیچ ربطی به پروسه پیچیده فروش ام باپه ندارد.

نظر شما