شناسهٔ خبر: 33689447 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

شوک غیرمنتظره به هندبال ساحلی

تیم ملی هندبال ساحلی با شوک مواجه شده چراکه فرصت حضور در رقابت‌های جهانی را از دست داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فدراسیون هندبال ایران بدون آنکه اطلاعات کافی از تعداد سهمیه قاره آسیا در رقابت‌های قهرمانی جهان داشته باشد پس از کسب عنوان سومی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرده بود که ایران مجوز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کرده است.

ساعتی پس از اعلام خبر حضور ایران در رقابت‌های جهانی هندبال ساحلی جهان این خبر لغو شد چراکه فدراسیون متوجه شد که تعداد سهمیه قاره کهن در رقابت‌های جهانی دو تیم است و با حذف این خبر باعث شد تا برخی از ملی‌پوشان که خبر از حضور در ایتالیا را داده بودند شوکه شوند.

علت نشر این خبر که ایران سهمیه رقابت‌های جهانی هندبال ساحلی را کسب کرده به خاطر دوره پیش مسابقات بود که ایران موفق شده بود با قرار گرفتن در رده سوم آسیا به رقابت‌های جهانی برود.

هفته آینده اجلاس فدراسیون جهانی هندبال برگزار می‌شود و قرار است به اعتراض تیم‌های آسیایی به خاطر کم شدن سهمیه رقابت‌های جام جهانی اعتراض شود. سال گذشته تیم هندبال ساحلی ایران در رقابت‌های جهانی موفق شد عنوان سوم را کسب کند و این امید وجود دارد که با سه سهمیه آسیا برای سال آینده موافقت شود.

انتهای پیام/4051/4048/

 

نظر شما