شناسهٔ خبر: 33688201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسلمان نماها در صدد ناامید کردن مردم/لزوم ترویج تفکر بسیجی

بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بابیان اینکه ترساندن و ناامید کردن مردم از اقدامات مهم افراد مسلمان نما است،گفت: اگر رهنمودهای رهبری نبود این افراد ۲۴ساعته کشور را تحقیر می کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در دیدار با هیئت رئیسه تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار کرد: دین شناسی یک رشته بسیار شیرین الهی است که انواع و اقسام عبادات از جمله نماز و روزه تنها بخشی از آن را شامل می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل دین موضع دینی است، افزود: انسان مومن در هر شغلی هست باید یک موضع و جایگاهی بگیرد که در آن قدم و قلمش کمک به حق، بر و تقوا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان مومن و با دیانت باید با بصریت و هوشیاری حواسش را جمع کند که اهل باطل از او سوء استفاده نکنند، گفت: در احکام فقهی کمک به ستم و ستمگر به هر نحوی حرام است چراکه در حقیقت ستمگر نمی تواند ستمگری کند مگر با کمک دیگران باشد.

وی با بیان اینکه ستمگر با یک سیلی عقب گرد می کند اما متاسفانه مشکل جایی است که برخی دور این ستمگران جمع می شوند و به او کمک می کنند، عنوان کرد: بدتر از استکبار جهانی کسانی هستند که به نفع آنها سکوت می کنند و سیاسی بازی انجام می دهند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ماهیت هر فرد در عمل او مشخص می شود، بیان کرد: کسی که همه امور را در راستای رضای حق انجام می دهد با ایمان و دور ستمگران نمی گردد.

وی با بیان اینکه افتضاحی که در سطح بین الملل در حال انجام است این است که عده ای به عنوان مسلمان آنقدر بدی و زشتی می کنند که حتی کفار آنها را به بازیچه می گیرند، اظهار داشت: کسانی که امروز برای امضای هرچه ترامپ و صهیونیست می‌خواهد در یمن جمع می شوند از همین افراد هستند و این چیزی جز ننگ نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متاسفانه عده ای با سکوت خود از صهیونیست‌ها پشتیبانی می کنند، افزود: اگر امروز رهنمودهای مقام معظم رهبری نبود این افراد به صورت ۲۴ ساعته کشور را تحقیر می‌کردند.

وی با بیان اینکه ترساندن و ناامید کردن مردم از جمله اقدامات مهم افراد مسلمان نما است، گفت: خوشبختانه در مقابل این افراد نیروهای مسلح و همه اهل ایمان، تفکر ایمانی، بسیجی و انقلابی قرار دارند که تمام این بدی‌ها را کنار می‌زنند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران بر اساس مسئولیت قانونی که دارد هر چندی یک ضرب شصت به دشمن نشان می دهد که تا مدتی آنها را خفه می کند، عنوان کرد: ستون فقرات دین مواضع و حب و بغض افراد مومن است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در جریانات اخیر، فرمایشات مقام معظم رهبری به گونه‌ای تاثیر گذار بود که نه تنها اهل ایمان و ایران بلکه نقش آن در کشورهای مختلف بسیار جدی بوده است، اظهار داشت: امروز نگه داشتن مردم بیش از مسائل امنیتی، اهمیت دارد.

نظر شما