شناسهٔ خبر: 33687927 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرکت‌کننده جنجالی عصر جدید علت غیبت خود در فینال را فاش کرد +فیلم

علت غیبت شرکت‌کننده عصر جدید که با اجرای جنجالی خود داوران و حضار برنامه را شوکه کرده بود، در فینال شب گذشته مشخص شد.

صاحب‌خبر -

شرکت‌کننده جنجالی عصر جدید علت غیبتش در فینال را فاش کرد فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی مرتضی‌زاده شرکت‌کننده عصر جدید که با اجرای نقش یک جوان معلول همه داوران و تماشاگران برنامه را فریب داده بود شب گذشته موفق به حضور در برنامه فینال نشد که دلیل آن را کسالت عنوان کرد.

سیدبشیر حسینی در این باره گفت: اگر این عزیز دل واقعاً به دلیل اینکه چیزی در چنته نداشت نیامده است، باید صادقانه اعلام می‌کرد. امین حیایی نیز گفت: حداقل باید یک ویدئو می‌فرستاد و احساس می‌کنم داستانی پشت این کسالت است.

بیشتر بخوانید:سوء استفاده کاربران اینستاگرام از نام شرکت‌کننده به ظاهر معلول برنامه «عصر جدید»!

صفحه رسمی عصر جدید پس از این ماجراها ویدئویی از توضیحات شرکت‌کننده مذکور درباره علت غیبتش منتشر کرد. همچنین مرتضی‌زاده در استوری ایسنتاگرام خود با انتشار عکس و ویدئویی جزئیات بیشتری درباره این موضوع با هواداران خود به اشتراک گذاشت.

 
mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6979357/10123607?width=400&height=300"></script></div>
mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6979357/10123594?width=400&height=300"></script></div>
شرکت‌کننده جنجالی عصر جدید علت غیبتش در فینال را فاش کرد فیلم
شرکت‌کننده جنجالی عصر جدید علت غیبتش در فینال را فاش کرد فیلم
 

انتهای پیام/

نظر شما