شناسهٔ خبر: 33687233 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سردار رحیمی خبر داد:

عزل و بازداشت 2 مامور در ماجرای درگیری در پارک پلیس

رییس پلیس تهران بزرگ درباره حواشی پارک پلیس توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد درباره حواشی پارک پلیس گفت: در این رابطه دو همکار که یکی از آنها جانشین کلانتری است از مسئولیت عزل و در بازداشت هستند.

وی ادامه داد: همچنین افراد در این پارک به طور کامل کشف حجاب کرده بودند و همچنان در بازداشت هستند، جرم این افراد نیز کشف حجاب، هنجارشکنی و توهین به پلیس است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: بر اساس تماسی که جمعی از شهروندان در پارک پلیس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 داشتند در حدود ساعت 4 و 30 دقیقه روز شنبه اول تیرماه اعلام می‌کنند که عده‌ای جوان در این پارک حضور دارند که رفتارهای ناشایست و هنجارشکنانه انجام می‌دهند و به شدت هنجارها را زیر پا گذاشتند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران مرکز فوریت‌های 110 در این محل حاضر می‌شوند گفت:‌ با حضور ماموران در این محل مشاهده می‌شود تعدادی جوان رفتار ناشایست می‌کنند و رفتارهایی را انجام می‌دهند که باعث ناراحتی مردم شده است. در گام اول جانشین کلانتری محترمانه و دوستانه به این افراد تذکر می‌دهد و مردم نیز شاهد این ماجرا بودند اما بلافاصله این افراد شروع به توهین و فحاشی و حمله به پلیس می‌کنند. در ادامه همکاران من قصد انتقال این افراد به کلانتری را دارند که آن اتفاق رخ می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مستندسازی از این ماجرا صورت گرفته است گفت: ما مستندسازی انجام می‌دهیم اما در این مورد دوربین نداشتیم.

برچسب‌ها:

نظر شما