شناسهٔ خبر: 33686582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استقبال از پیکر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» در معراج شهدا

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» که پس از گذشت بیش از ۳ سال به کشورمان بازگشته در معراج شهدای تهران مورد استقبال خانواده و فرزندان این شهید والامقام قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» که پس از گذشت بیش از 3 سال به کشورمان بازگشته در معراج شهدای تهران مورد استقبال خانواده و فرزندان این شهید والامقام قرار گرفته است.

 

شهید ابراهیم عشریه از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مربی نمونه جودو، در کسوت مربی تاکتیک در دانشکده تربیت پاسداری علویون قم مشغول فعالیت بود که اواخر سال 94 برای دفاع از حریم آل الله رهسپار سوریه شد.

 

 

 

این شهید در 25 فروردین ماه 95 در عملیات آزادسازی منطقه العیس در جنوب حلب مجروح و سپس جاویدالاثر شد و با گذشت 54 روز و با پیگیری‌های به‌عمل آمده و  دریافت قرائن و شواهد متقن خبر شهادت وی رسماً تائید و به عنوان شهید جاویدالاثر نام گرفت.

 

با انجام رایزنی‌های لازم توسط سپاه و همچنین تفحص مناطق آزاد شده سوریه برای بازگرداندن پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم  در جریان تفحص اخیر در استان حلب سوریه، پیکر این شهید والامقام که در مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بود، کشف و پس از انجام آزمایش DNA هویت آن شناسایی شد و بعد از قریب به سه سال به آغوش پرمهر وطن باز می‌گردد.

 

پس از طی مراحل قانونی و هماهنگی‌ها با خانواده این شهید، جزئیات مراسم وداع، تشییع وتدفین این شهید والامقام متعاقباً اعلام خواهد شد.‌

 

 

 

نظر شما