شناسهٔ خبر: 33685190 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرمانده انتظامی ویژه کیش؛

آثار و برکات همکاری و تعامل پلیس ودستگاه قضا

فرمانده انتظامی ویژه کیش در دیدار با رئیس دادگستری کیش گفت: همکاری و تعامل هر چه بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی آثار و برکات مفیدی دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز كيش، سرهنگ علي اصغر جمالي افزود: تعامل پلیس و دستگاه قضائی به عنوان نهادهای متولی رسیدگی به پرونده ها، با یکدیگر  قطعاً به استقرار و تحقق عدالت که یکی از اهداف عالیه اسلامی و مطالبه مردمی است، نزدیکتر می شویم.
وی ادامه داد: ایجاد و برقراری حفظ و امنیت مثال زدنی حاکم برسطح جزیره حاصل تلاش های شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی با حمایت های بی دریغ و همه جانبه دستگاه قضایی جزیره کیش از این نیرو است که فضا را بر مجرمان و مخلان نظم و امنیت تنگ کرده است.
وي گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضا به عنوان مجموعه ای واحد و منسجم با رسالت مهم امنیت هستندلازم به ذکراست دستگاه قضائی با تمام توان از پلیس برای تامین و حفظ امنیت و آرامش مردم حمایت می کند که این خود قابل ستایش است.
رئیس پلیس کیش مهمترین عامل اجرای عدالت و تحقق امنیت را اجرای قانون یاد کرد و افزود: صیانت از قانون وظیفه ویژه پلیس و دستگاه قضائی است و همکاری و تعامل دستگاه قضائی و پلیس به‌عنوان ضابط قضائی، بر نظم و امنیت جامعه می‌افزاید.
فرمانده انتظامی ویژه کیش  گفت: ما خواستار افزایش  و تقویت تعامل بیش از پیش با مقامات قضایی جزیره هستیم و  بی شک امنیت موجود در کشور بویژه جزیره کیش حاصل تلاش بی وقفه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و همراهی مردم عزیزمان است.
رئیس دادگستری جزیره کیش نيز در اين دیدار گفت: پلیس جزیره کیش از بهترین پلیس های کشور است.
محمد شنبه زاده افزود: پلیس کیش در نگاه عمومی جایگاه بسیار خوبی دارد که این جایگاه برگرفته از مردم داری و حفظ اقتدار پلیس کیش است که جزء مزیت های خوب این نیرو بوده و موجب شده یکی از بهترین پلیس های کشور باشد.
وی ادامه داد: مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و اخلاقی سر لوحه کارتان باشد و با افرادی که خط قرمزها را رعایت نمی کنند با جدیت برخورد کنید و قوه قضائیه در برخورد با هنجارشکنان اخلاقی به طور جدی برخورد می کند.
رئیس دادگستری کیش برخورد با مجرم را پیشگیری اجتماعی دانست و اشاره داشت: پیشگیری اجتماعی اصلاح جامعه و جلوگیری از انجام بزه توسط سایر افراد را در بر دارد.
شنبه زاده با تقدیر از کارکنان پلیس کیش نسبت به برخورد با جرایم گفت: در بحث قاچاق سوخت و سرقت های خرد کارهای خوبی صورت گرفته که انشالله در روزهای پیش رو نیز گام های موثر و جدی تری برداریم.
وي برخوردهای صلبی را اقدامی موثر در پاک نگه داشتن کیش دانست و اهتمام داشت: جزیره کیش جایی برای فعالیت افراد بزه کار، سوداگران مرگ و افراد ناهنجار نیست.

نظر شما