شناسهٔ خبر: 33685071 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

زمان ارائه گزارش هیأت ویژه رسیدگی به سیلاب‌های اخیر

رئیس دانشگاه تهران درباره آخرین نتایج بررسی‌‌های هیأت ویژه رسیدگی به سیلاب‌های اخیر در کشور، گفت: گزارش 5 کارگروه تا 10 تیر ماه آماده می‌شود و مابقی کارگروه‌ها نیز تا آخر تیر ماه گزارش خود را ارائه خواهند کرد.

صاحب‌خبر -
صراط:

محمود نیلی‌ احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با  فارس، درباره آخرین گزارش فعالیت‌ هیأت ویژه رسیدگی به سیلاب‌های اخیر در کشور، اظهار داشت: کارگروه‌ها تشکیل شده و کارگروه‌ها با دستگاه‌های مربوطه ارتباط برقرار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بازدیدها انجام شده و منتظریم دستگاه‌ها پاسخ خود را ارائه کنند، گفت: پس از ارائه پاسخ‌ توسط دستگاه‌ها، کارگروه‌ها ارائه گزارش‌ خواهند کرد و امیدواریم گزارش 5 کارگروه تا 10 تیر ماه آماده شود و مابقی کارگروه‌ها نیز تا آخر تیر ماه گزارش خود را ارائه کنند.

رئیس دانشگاه تهران درباره بودجه اختصاصی به هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها، گفت: با سازمان برنامه و بودجه روی رقم پایین‌تری از بودجه به توافق رسیده‌ایم.

به گزارش فارس، فروردین ماه امسال حسن روحانی، رئیس جمهور در حکمی به محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران مأموریت داد تا ریاست «هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها» را با عضویت شخصیت‌های علمی مستقل و خبره در تخصص‌های مرتبط بر عهده گرفته و ظرف شش ماه گزارش ملی این رخداد را ارائه کند.

نیلی پیش تر از تشکیل ۱۵ کارگروه برای بررسی موضوع سیل خبر داده و گفته بود: معتقدیم سیل جنبه‌های متعددی دارد و باید کارگروه‌ها تمام جوانب موضوع را بررسی کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما