شناسهٔ خبر: 33685036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل بازرسی لرستان:

۴۸۳ هکتار اراضی ملی لرستان رفع تصرف شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل بازرسی لرستان گفت: سال گذشته ۴۸۳هکتار از اراضی ملی این استان رفع تصرف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا اشرف روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سازمان بازرسی بر اساس وظایف اصل ۱۵۶ و ۱۷۴ تکلیف شده، ۲ موضوع مهم دنبال می شود، اظهار داشت: ارتقای کارآمد و اثر بخشی نظارت و بازرسی در مقابله با فساد و سوء جریانات و شفافیت و رضایت مندی و اعتماد مردم را دنبال می کند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته یکهزار و ۸۵۵ میلیارد تومان مناقصات و ۲۵۷ میلیارد تومان مزایده نظارت شده که در مجموع ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان برای ۸۹۶ مزایده و مناقصه به نظارت حضوری و سامانه ای داشته ایم که از این تعداد ۱۳۸ میلیارد تومان شامل ۳۵ فقره مزایده و مناقصه لغو و تجدید شد.

وی با بیان اینکه در حین نظارت برخی مزایده ها و مناقصات نیز تذکرات شفاهی و کتبی داده ایم، تصریح کرد: سامانه ۱۳۶ تلفن گویا راه اندازی شده که از طریق آن ۱۵۲۴ مورد شکایات و اعلامات واصل شده وتاکنون ۱۱۰۰ فقره رسیدگی و تعیین تکلیف شده است.

اشرف گفت: در حوزه استخدام اصلاح برخی دستورالعمل هاو فرآیندها و جلوگیری از صدور ابلاغ‌های صوری، استعلامات از ادارات متولی انجام شده است.

وی اظهار داشت: در حوزه استرداد وجوه نیز سال گذشته ۵۱ میلیارد تومان استرداد وجوه به حساب دولت و جلوگیری از تضییع حقوق دولتی داشته ایم.

۷۲۷۴

نظر شما