شناسهٔ خبر: 33685018 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مشاور رئیس جمهوری توئیت کرد؛

هم از توبره، هم از آخور!

حسام‌الدین آشنا صبح امروز (دوشنبه) با انتشار دو توئیت در حساب کاربری خود به حواشی اخیر سریال «گاندو» که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مشاور رئیس جمهوری به حواشی اخیر سریال «گاندو» درباره دولت با انتشار توئیتی واکنش نشان داد که در توئیت نخست آمده است: «جالبه که هم میگن سانسور شده، هم پخش می کنن. هم میگن صداگذاری شده، هم اصلش را در فضای مجازی منتشر می کنن. هم میگن فشار روی ماست، هم خیلی راحت این جمله را میگن و ادامه هم میدن. هم فیلم بطور کامل فیلمبرداری شده، هم میگن بگذارین کار کنیم. هم از توبره، هم از آخور.».

در توئیت دوم هم نوشته شده است: «راستی نگفتن بالاخره کی تلفن کرده؟ کی فشار آورده و میاره؟ کی اصلاً خبر داره چی ساختن و چی پخش می کنن؟ و آخر اینکه فرض کنیم تماس و فشار هم درست باشه، از کی تا حالا، فشار و تماس دولت مؤثر بوده؟».

«گاندو» به کارگردانی جواد افشار سریالی است که با موضوع جاسوسی و امنیتی که روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود و به دلیل صحبت‌هایی که در مورد مسئولین به میان می‌آورد دچار سانسور و حواشی شده است که این حواشی بعد از پخش قسمت ۱۳ با یک روز تأخیر شائبه‌های بسیاری را در میان مخاطبان ایجاد کرد. بعد از آن نیز از سوی کارگردان و عوامل فیلم مصاحبه‌هایی انجام شد مبنی بر اینکه به دلیل نام بردن از حلقه نزدیکان دولت و رئیس جمهوری این قسمت از سریال تحت فشار مقامات دچار سانسور شده است.

نظر شما