شناسهٔ خبر: 33684991 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

فضای انتخاباتی استان کاملا رصد می‌شود / فرمانداران در نشست‌های دارای شائبه انتخاباتی حاضر نشوند

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: مسئولات امر انتخابات و فرمانداران از مواضع تهمت دوری کنند و در نشست‌های دارای شائبه انتخاباتی حاضر نشوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از اراک ،  بهروز اکرمی در سومین جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: کمیته‌های زیر مجموعه ستاد انتخابات استان مرکزی به صورت مرتب و مستمر تشکیل جلسه می‌دهند و اعضای کمیته‌ها نیز مشخص شده است.

وی افزود: در بحث IT و توسعه فیبر نوری باید مشکلات موجود در برخی از ادارات ثبت‌احوال استان در اسرع وقت حل شود، همچنین کمیته پشتیبانی موظف است بانک اطلاعات خودروهای مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در استان را تهیه و در کنار آن نیز باید اقدامات لازم در جهت تدوین چک لیست بررسی نواقص فیزیکی موجود در شعب اخذ رای انجام گیرد.

اکرمی به مسئولان امر انتخابات و فرمانداران استان توصیه کرد که از مواضع تهمت دور باشند و از حضور در نشست‌هایی که شایبه انتخاباتی دارد اجتناب کنند و تمام انرژی خود را معطوف به برگزاری انتخاباتی قانونی و کاملا بی‌طرفانه کنند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی اضافه کرد: کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای سلامی باید رفتاری در چارچوب قوانین انتخابات باشند. این کاندیداها برای حضور در خانه ملت و محل قانونگذاری وارد عرصه انتخابات می‌شود، بر همین اساس باید حتما قانون را رعایت کنند. فضای انتخاباتی استان کاملا رصد می‌شود، گزارشات توسط مراجع ذیربط به ستاد انتخابات و استانداری منتقل می‌شود و امید است انتخاباتی قانونی، بی‌طرفانه و با مشارکت حداکثری برگزار شود. 

 

نظر شما