شناسهٔ خبر: 33684756 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امینی:گزارش تفریغ بودجه را طوری بخوانید خبرنگاران متوجه شوند

نایب رئیس شورای شهر نسبت به نحوه گزارش‌دهی حسابرس انتقاد کرد و گفت: باید این موضوعات را به صورتی گزارش دهید که اصحاب رسانه نیز متوجه شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پس از ارائه توضیحات پیروز حناچی شهردار تهران در صحن شورای شهر درباره تفریغ بودجه محسن هاشمی با اعلام اینکه برنامه‌هایی پیش‌رو دارد جلسه را ترک کرد و دقایقی پس از آن نیز حناچی از شورای شهر به شهرداری رفت.

پس از آن رضایی حسابرس منتخب شورای شهر تهران گزارش مفصل در زمینه تفریغ بودجه 96 ارائه داد که حدود یک ساعت به طول انجامید. 

این موضوع با واکنش ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر و برخی دیگر از اعضا روبه‌رو شد به طوری که امینی خطاب به حسابرس اظهار داشت چرا از روی برگه می‌خوانید و طوری را گزارش را قرائت نمی‌کنید که اصحاب رسانه متوجه شوند.

الویری نسبت به تذکر نایب رئیس شورای شهر اظهار داشت: آقای امینی تذکری که می‌دهید درست نیست، نمی‌شود گزارش تفریغ بودجه را حماسی خواند. 

رضایی حسابرس منتخب شورای شهر در شهرداری تهران در واکنش به انتقادات وارد شده به نحوه گزارش‌دهی آن گفت: اولین بار است که در شورا گزارش می‌دهم، رئیس شورای شهر اعلام کرده که گزارش را قرائت کنم. من حسابرس مستقل هستم و وظیفه اداری خود را انجام می‌دهم بنابراین گزارشم را هر چند مفصل ارائه می‌دهم و به نظرم گزارش حرفه‌ای را کلمه به کلمه می‌خوانند.

انتهای پیام/

نظر شما