شناسهٔ خبر: 33683804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیگیری تمرینات شاگردان طلایی و باوفا برای حضور در مسابقات آسیایی

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان تمرینات پایانی خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی تایلند در خانه کشتی محمد بناء پیگیری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات آزادکاران جوان که از روز یک تیرماه زیر نظر محمد طلایی سرمربی و همکارانش در حال برگزاری است تا روز ۱۰ تیرماه ادامه خواهد داشت و پس از چند روز استراحت مرحله پایانی اردوی خود را تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهند کرد.

رقابت‌های اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا روز شنبه ۲۲ تیر و رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز روز یکشنبه ۲۳ تیرماه برگزار خواهد شد.

فرنگی کاران جوان نیز اردوی پایانی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز در خانه کشتی محمد بناء مجموعه ورزشی آزادی تهران زیر نظر حمید باوفا سرمربی و دستیارانش برگزار می‌کنند و این مرحله از تمرینات تا روز ۱۵ تیرماه زمان اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند ادامه خواهد داشت.

مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا روز سه شنبه ۱۸ تیر و رقابت‌های اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم نیز روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه برگزار خواهد شد.

رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی آسیا به میزبانی شهر چونبوری کشور تایلند طی روز‌های ۱۸ تا ۲۳ تیرماه برگزار خواهد شد، پس از این مسابقات تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان در فاصله حدود یک ماه دیگر در رقابت‌های جهانی که روز‌های ۲۱ تا ۲۷ مردادماه در شهر تالین استونی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:برنامه رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد

انتهای پیام/

پیگیری تمرینات آزاد و فرنگی کاران جوان در خانه کشتی

نظر شما