شناسهٔ خبر: 33680761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جهیزیه

۲۰سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد "دیر" اهدا شد

بوشهر - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر گفت: 20سری جهیزیه به ارزش 2میلیارد ریال برای نوعروسان زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

صاحب‌خبر -

سید علی حسینی روز سه شنبه در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها افزود: این اقلام با همکاری استانداری، موسسه حضرت رقیه و کمیته امداد تهیه و در اختیار و نوعروسان نیازمند قرار گرفت.
وی با بیان اینکه برای هر سری از این جهیزیه‌ها ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است افزود: این جهیزیه‌ها شامل ۱۹ دستگاه یخچال، فرش، تلویزیون، اجاق گاز، پتو و سایر وسایل مورد نیاز برای زندگی مشترک است.
حسینی، کمک‌های افراد خیر در همیاری با کمیته امداد امام را مهم دانست و گفت: اهدای کمک‌های مردمی نقشی مهم در تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند زیر پوشش نهادهای حمایتی دارد و از خیران و نیکوکاران درخواست داریم در این امر خداپسندانه این اداره را یاری کنند.

مدیر کمیته امداد امام دیر بیان کرد: در سال جاری نیز ۲۷ زوج از جهیزیه بهره مند شدند و سال گذشته نیز ۳۵ هدیه داماد به میزان یک میلیارد ریال و ۸۷ جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اهدا شد.

فرماندار دیر نیز ضمن تشکر از تلاش های کمیته امداد امام شهرستان گفت: برای برطرف کردن فقر در جامعه همه باید تلاش کنیم.

کریم علی حسنی افزود: مسکن، ازدواج و اشتغال از مهم ترین و اساسی ترین برنامه امداد است که برای کمک و همکاری اعلام حمایت می کنیم.

۷۲۰۷/‏۶۰۴۳

نظر شما