شناسهٔ خبر: 33680475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام ورزشکاران هیات جانبازان و معلولان کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری صداوسیما

رئیس هیأت جانبازان و معلولان کرمانشاه از اعزام ورزشکاران این هیأت به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، عزت الله پرنیان گفت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور جانبازان و معلولان در بخش آقایان از ۴ لغایت ۶ و در بخش بانوان از ۶ لغایت ۸ تیر ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.
وی افزود: این مسابقات با حضور ۳۱ استان برگزار می‌شود که هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با دو تیم کامل در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
رئیس هیأت جانبازان و معلولان کرمانشاه اظهار داشت: در بخش آقایان علی الفت نیا- فرهاد کهریزی در ماده‌های دوومیدانی، مهران نیکویی مجد - هرمز صیدی - جواد ابراهیمی - یاسین خسروی - محمد طا‌ها بیگرضایی و علی آگاهی در بخش پرتاب نیزه، دیسک و وزنه در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
پرنیان افزود: عابدین مرادی و یدالله دست تپه مربیان اعزامی به این رقابت‌ها هستند و سرپرستی تیم را یاسر کمری برعهده خواهد داشت.
وی گفت: در بخش بانوان نیز تیم کرمانشاه متشکل از، زهرا شاه محمدی پرش طول، مریم رنجبر- آرزو جوزبرکن- مهسا پرتوی - وحیده عیوضی و نرگس ایزدی در بخش پرتاب‌ها به مربیگری مهسا رحمت آبادی و سرپرستی سوما کنعانیان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

نظر شما