شناسهٔ خبر: 33677811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ورزشکاران هیات جانبازان و معلولین به مسابقات قهرمانی کشور اعزام میشوند

مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور جانبازان و معلولین در بخش آقایان از ۴ لغایت ۶ و در بخش بانوان از ۶ لغایت ۸ تیر ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،عزت الله پرنیان رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور خبر داد و گفت : مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۳۱ استان برگزار می‌شود که هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمانشاه با دو تیم کامل در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی گفت : در بخش آقایان علی الفت نیا- فرهاد کهریزی در ماده‌های دوومیدانی، مهران نیکویی مجد - هرمز صیدی - جواد ابراهیمی - یاسین خسروی - محمد طا‌ها بیگرضایی و علی آگاهی در بخش پرتاب نیزه، دیسک و وزنه در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

وی افزود: عابدین مرادی و یدالله دست تپه مربیان اعزامی به این رقابت‌ها هستند و سرپرستی تیم را یاسر کمری برعهده خواهد داشت.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین در ادامه عنوان داشت: در بخش بانوان نیز تیم کرمانشاه متشکل از، زهرا شاه محمدی پرش طول
مریم رنجبر- آرزو جوزبرکن- مهسا پرتوی - وحیده عیوضی و نرگس ایزدی در بخش پرتاب‌ها به مربیگری مهسا رحمت آبادی و سرپرستی سوما کنعانیان در این مسابقات شرکت می‌نمایند.

پرنیان افزود: تمامی ورزشکاران، مربیان و سرپرست تیم دوومیدانی کرمانشاه با پرواز هوایی روز سه شنبه چهارم تیرماه به این مسابقات عازم می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور جانبازان و معلولین در بخش آقایان  و  بانوان

 

نظر شما