شناسهٔ خبر: 33677432 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -

 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* اصل تحریم‌ها فقط 10 درصد تأثیرگذار بر اقتصاد کشور است و باقی که 90 درصد علل مشکلات است برعهده نفوذی‌ها و مدیران نالایق گذاشته شده است برای مبارزه با تحریم‌های دشمن باید توجه ویژه‌ای به شناسایی و حذف نفوذی‌ها و برکناری مدیران بی‌کفایت بشود. آنچه یک نمونه آن را اخیراً در اثرگذاری یک زن بر تصمیمات مدیران وزارت نفت به نفع دشمنان مشاهده کردیم منحصر به این یک دستگاه دولتی نمی‌شود و باید آن را در همه دستگاه‌های دولتی جدی گرفت.
3152---021 و 8181---0902
* درود بر شرف و غیرت سبزپوشان پوینده‌ راه چمران و تمامی نیروهای مسلح که بار دیگر سخنان امام راحل(ره) که فرمود؛ «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را محقق ساختند و شیطان و شیطان‌صفتان را مفتضح کردند. این پیروزی بر تمامی ملت و شما عزیزان مبارک باد.
شجاع- بوکان
* جبهه مقاومت بر قله اقتدار ایستاده و این را رسانه‌های غربی بارها اذعان کرده‌اند حتی مقامات آمریکا در شوک این اقتدارند.
1793---0935
* در مورد به آتش کشیده شدن دو نفتکش در دریای عمان بنویسید اگر کار ایران بود چیزی از این دو کشتی باقی نمی‌ماند. در مورد از بین بردن پهپاد پیشرفته و رادارگریز آمریکا به وسیله سامانه سوم خرداد نیروی هوا فضای سپاه پاسداران اعتقادم این است که این توانایی برای نیروهای مسلح کشور به یک رویه معمول تبدیل شده است و حماسه‌ها در آینده خواهد بود اگر دشمن بخواهد امتحان کند.
مترجمی
* یکی از دولتمردان گفته اگر آمریکا به ایرانیان احترام بگذارد حاضر به مذاکره هستیم! مثل این است که دزدی اموال فردی را به سرقت ببرد و سپس با احترام او را مورد خطاب قرار بدهد! این منطق واقعاً نوبر است!
5364---0912
* ای سران مرتجع عرب! دیدید که اربابتان نتوانست هیچ غلطی بکند. بیش از این در برابر این بت سجده نکنید که بسیار سست‌تر از خانه عنکبوت است.
نیکنام
* شیاطین تروریست و کودک‌کش آل‌سعود که دچار ناکامی‌های گسترده‌ای شده‌اند باید بدانند روزهای سخت‌تری در انتظارشان است و ان‌شاءالله شمارش معکوس برای اضمحلال و فروپاشی درونی رژيم غاصب مسئولیت اداره حرمین شریفین با عنایت حق و تلاش و مجاهدت انصارالله یمن شروع شده است!
0291---0918 و 2842---0910
* هفته اول تیر ماه 60 یادآور خباثت منافقین کوردل در ترور رهبر فرزانه و خورشید انقلاب امام خامنه‌ای (در 6 تیر) که با لطف بزرگ خداوند به این ملت این بزرگمرد برای سکانداری انقلاب حفظ شد ولی روز بعد در 7 تیر 60 کوردلان 72 یار امام را که در رأس آنها آیت‌الله دکتر بهشتی مظلوم خار چشم منافقین را به شهادت رساندند. یاد و نامشان جاودانه و عذاب و نفرت ابدی بر عاملان آنها باد.
فرخی- تهران
* آمریکا قصد دارد با ایجاد جو روانی علیه ایران آسمان کشورمان را ناامن جلوه دهد. اما این حیله آمریکایی‌ها شکست خواهد خورد زیرا در حال حاضر برای همه دنیا ثابت شده است که آسمان جمهوری اسلامی امن‌ترین فضا برای پروازهای عبوری است.
4610---0902
* چرا نهادهای حقوق بشری که نگران اعدام جاسوسان و قاچاقچیان در ایران هستند، نگران قتل جوانان رنگین‌پوست به دست پلیس آمریکا نیستند؟
1700---0936
* رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران (حق‌شناس) اظهار می‌دارد کار شهرداری کار فرهنگی نیست! و بنا به خبر موثق متأسفانه کل بودجه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری را قطع کرده‌اند؟! وقتی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا چنین دیدگاهی داشته باشد این مسئولیت چه معنی دارد و حاصل تصمیم‌گیری‌های امثال حق‌شناس در شهر تهران چه خواهد بود؟
بیگ‌زاده
* مسئولین وزارت ارشاد بدانند، ما مردم از اینکه از سهم ملت به روزنامه‌های ثناگوی آمریکا کمک می‌شود راضی نیستیم و نسبت به آن معترض می‌باشیم.
2274---0921
* متأسفانه در خیابان‌های تهران جا برای پارک چنددقیقه‌ای پیدا نمی‌شود. یکی نمایشگاه اتومبیل زده که مغازه‌اش گنجایش دو تا خودرو بیشتر ندارد بقیه خودروها در خیابان و پیاده‌رو وسیله سدمعبر مردم شده است یا مغازه‌داری علاوه بر اشغال پیاده‌رو موانعی نیز در خیابان قرار می‌دهد تا مردم نتوانند برای چند لحظه خودرو خود را پارک کنند. از شهرداری‌ها درخواست می‌شود با این تخلفات آشکار برخورد کنند.
چاقویی
* قیمت خدمات دفاتر خدمات الکترونیک که از دیتا استفاده می‌کنند نسبت به گذشته یازده برابر افزایش یافته و در چند روز آینده نارضایتی شدید و گسترده‌ای را به‌دنبال خواهد داشت. از مسئولان امر می‌خواهیم جلوی این اجحاف به مردم را بگیرند.
محمدی
* اصلاح‌طلبان که عمری گلو پاره می‌کردند برای دفاع از زنان با جرمی که از سوی هم‌مسلکانشان به وقوع پیوست برای پاک‌کردن جرم از چهره هم‌کیش خود، انواع و اقسام نسبت‌های وقیح را به خانم بی‌دفاع مقتوله دادند و نشان دادند آن جیغ و داد دفاع از حقوق زنان نمایشی بیش نبوده است!
8495---0911 و 3107---0902
* چند سال قبل یک گروه کارشناس هلندی به ایران آمده بودند و از جیرفت بازدید کردند. گفتند اگر ما خاک اینجا را داشتیم غذای کل اروپا را تأمین می‌کردیم! کشورمان با این وسعت و چهارفصلی بودن، این چه مدیریتی است که یک روز در عرضه سیب‌زمینی، یک روز پیاز، یک روز گوجه، یک روز مرغ، یک روز گوشت و... دچار مشکل می‌شویم! متأسفانه با این مدیریت‌ها، نه کاری برای مصرف‌کننده می‌کنند و نه برای کشاورز و تولیدکننده!
2914---0990
* همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران بازنشسته تأمین ‌اجتماعی که با این تورم و گرانی با یک میلیون و دویست هزار تومان با مشقت زندگی می‌کنند کی اجرایی می‌شود؟!
حسینی- خمین
* شیشه‌های دودی موجب می‌شود اتومبیل جای امن برای کارهای خلاف بشود و بزهکاری در جامعه افزایش پیدا کند. پلیس باید برخورد بکند.
8495---0911
* برای انتقال سنوات سوابق بیمه از یک سازمان به سازمان دیگر مانند انتقال دو سال سربازی به سوابق بیمه تأمین‌ اجتماعی باید مبلغ کلانی پرداخت بکنیم که از توان مالی ما قشر محروم جامعه خارج است. درخواست داریم دولت رعایت حال افراد ضعیف جامعه را بکند.
4813---0919
* مدارس آموزش و پرورش به 17 نوع تقسیم شده و بین آنها فاصله‌ به‌وجود آمده است، این بدعت در دوره مسئولیت همین محمدعلی نجفی بدعاقبت در آموزش و پرورش پایه‌گذاری شد و امروز آثار مخرب آن جامعه را فرا گرفته و همگان را رنج می‌دهد.
7109---0915
* چرا قانون اعمال مدارک معادل ما فرهنگیان که برای آن وقت گذاشته و ضمن خدمت سر کلاس رفته‌ایم به اجرا گذاشته نمی‌شود؟
9789---0915
«پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه»
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، شنبه مورخ 1398/3/18 صفحه 2 با مضمون: درخواست افزایش شارژ کارت منزلت؛ ضمن سپاس از مسافر محترم و همچنین آن روزنامه وزین به‌خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوانندگان گرامی و ظرفیت ایجادشده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران گرامی، به اطلاع می‌رساند افزایش مبلغ اعتبار کارت بلیت منزلت در اختیار شرکت بهره‌برداری متروی تهران نیست و موضوع می‌بایست از طریق کمیته هماهنگی و نظارت کارت بلیت الکترونیک ابلاغ گردد. این شرکت پیگیر این موضوع از طریق کمیته مذکور برای افزایش مبلغ شارژ کارت عزیزان سالمند در سال 1398 خواهد بود.»
«پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه»
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، سه‌شنبه مورخ 1398/3/28 صفحه 2 با مضمون: کثیفی صندلی‌ها و شیشه‌های قطارهای خط پنج؛ ضمن سپاس از مسافر گرامی و همچنین آن روزنامه وزین به‌خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوانندگان گرامی و ظرفیت ایجادشده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم، به اطلاع می‌رساند روکش صندلی‌های قطارهای خط پنج به‌صورت دوره‌ای مورد شست‌وشو قرار می‌گیرند اما با توجه به فرسوده‌شدن روکش‌ها مراحل مناقصه، تنظیم قرارداد و خرید در حال انجام است و در آینده مشکل برطرف خواهد شد. در خصوص شیشه‌های قطارهای خط پنج باید گفت با توجه به دوجداره ‌بودن این شیشه‌ها به دلیل نفوذ بخارات آب مابین دوجداره، شیشه‌ها کمی کدر به‌نظر می‌رسند که در حال حاضر این مشکل از طرف واحدهای مهندسی و نظارت شرکت تحت بررسی و اقدام اصلاحی قرار دارد.»

نظر شما