شناسهٔ خبر: 33675902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف بیش از 344 کیلو موادمخدر در خواف

در بسته خبری امروز شهرستان‌های خراسان رضوی اخباری از کشف بیش از 344 کیلو موادمخدر در خواف، بهره‌برداری از طرح توسعه عمرانی دادگستری داورزن و واژگونی مرگبار خودرو پرايد در محور نيشابور ـ كاشمر می‌خوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در بسته خبری امروز شهرستان‌های خراسان رضوی اخباری از کشف بیش از 344 کیلو موادمخدر در خواف، بهره‌برداری از طرح توسعه عمرانی دادگستری داورزن، واژگونی مرگبار خودرو پراید در محور نیشابور ـ کاشمر، شناسایی عامل کلاهبرداری میلیونی در فضای مجازی و کشف 2 و نیم تن آرد قاچاق در تایباد می‌خوانید.

کشف بیش از 344 کیلو موادمخدر در خواف

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از طریق خودرو سواری دارند، تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خواف موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار محمدکاظم تقوی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی موفق شدند، خودرو مورد نظر که یک دستگاه سواری سمند بود در محور خواف ـ رشتخوار را شناسایی کرده و طی یک عملیات تعقیب و گریز، خودرو را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 213 کیلوگرم تریاک و 131 کیلو و 500 گرم حشیش که به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تقویت تیم‌های عملیاتی، تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا همواره حوزه امن و پهناور استان برای سوداگران مرگ و دیگر برهم زنندگان امنیت ناامن باشد و در این رابطه همکاری بیشتر مردم با پلیس، حائز اهمیت است.

طرح توسعه عمرانی دادگستری داورزن به بهره‌برداری رسید

در هفته قوه قضائیه طرح توسعه ساختمان دادگستری داورزن از طریق ویدئو کنفرانس با حضور مسؤولان شهرستان همزمان با 4 طرح توسعه عمرانی در خراسان رضوی افتتاح شد.

معاون قضایی، مالی و پشتیبانی دادگستری خراسان رضوی در این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس گفت: 5 طرح عمرانی استان با اعتبار 1.5 میلیارد تومان از محل منابع داخلی و نظارت دفتر فنی مهندسی خراسان رضوی در شهرستان‌های داورزن، زاوه، کاشمر، تربت جام و زبرخان به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا حقی ادامه داد: طرح‌های توسعه ساختمان‌های دادگستری شهرستان‌های تربت جام با 220 مترمربع و اعتبار 470 میلیون تومان،کاشمر با 175 مترمربع و اعتبار 180 میلیون تومان، زبرخان با 170 مترمربع و هزینه 290 میلیون تومان و زاوه با 130 مترمربع و اعتبار 150 میلیون تومان هزینه در برداشته است.

رئیس دادگستری داورزن نیز در ادامه گفت: طرح توسعه ساختمان دادگستری داورزن با زیربنای 170 مترمربع، مبلغ 300 میلیون تومان هزینه شده است.

رضا سیدآبادی افزود: این طرح در دهه فجر سال 97 کلنگ‌زنی و همزمان با ایام گرامیداشت هفته قوه قضائیه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

واژگونی مرگبار خودرو پراید

 فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی اعلام یک فقره واژگونی در محور نیشابور ـ کاشمر مقابل شهرک صنعتی شهر عشق‌آباد بخش میان جلگه شهرستان نیشابور، بلافاصله گشت تصادفات به‌همراه نیروهای امدادی به‌محل اعزام شدند.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: در این سانحه، خودرو پراید به‌علت نامعلومی واژگون شد که متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داده و 3 نفر دیگر نیز مصدوم که توسط نیروهای امدادی به‌مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: علت تامه حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

کشف 2 و نیم تن آرد قاچاق در تایباد

فرمانده انتظامی تایباد گفت: ماموران گشت پاسگاه انتظامی دردوی این شهرستان، حین گشت‌زنی در محور تایباد به‌خواف به یک دستگاه وانت سایپا حامل آرد مشکوک و این خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ علی‌اکبر قربانی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 2 و نیم تن آرد قاچاق بدون مدارک و مجوز بهداشتی را کشف کردند، ارزش ریالی کالای کشف شده توسط کارشناسان 800 میلیون ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

شناسایی عامل کلاهبرداری میلیونی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی داورزن گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری 120 میلیون ریالی از وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ جمشید بدری افزود: کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی با انجام اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی، عامل برداشت‌های غیرمجاز را در تهران شناسایی و با دستور مقام قضایی، پرونده جهت دستگیری متهم به‌صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

وی بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه‌اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیام‌های کوتاه، افراد را به‌درگاه جعلی بانک هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، اقدام به‌برداشت از حساب افراد می‌کرد.

انتهای پیام/ 70051

نظر شما