شناسهٔ خبر: 33675726 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

حناچی: تصویب لایحه کمک به ایثارگران خدمت را پیگیری می‌کنیم

شهردار تهران گفت: تصویب لایحه کمک به ایثارگران خدمت را پیگیری می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، همایش تجلیل از ایثارگران خدمت شهرداری تهران و یادواره شهید امید عباسی عصر امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، معاونان شهرداری و اعضای شورای شهر تهران در برج میلاد برگزار شد.

پیروز حناچی در این مراسم گفت: خانواده بزرگ شهرداری و سازمان شهرداری تهران یک نهاد اجتماعی و خدماتی است و خدمات مختلفی در شهر به شهروندان ارائه می‌دهد، البته همکاران می‌گویند از بدو تولد تا بعد از مرگ هم سرویس ارائه می‌دهیم.

وی افزود: اگر یک هفته به نظافت یا ترافیک یا حمل و نقل عمومی و یا آلودگی هوا توجه نشود متوجه می‌شوید که شهر چه وضعیتی پیدا می‌کند.

شهرداری تهران بیان کرد: ما در آموزه‌های معنوی عبارت دیگری را هم داریم که هر لحظه این خدمت می‌تواند وضعیت‌مان را نشان دهد و ان‌شاءلله نیت‌های‌مان ما را به خیر و به خود خدا نزدیک کند.

حناچی گفت: تشکر می‌کنم از همکارانی که این سنت حسنه را برای کسانی که صدماتی را برای خدمت به مردم و شهر متحمل شدند اجرا کردند.

شهردار گفت: تلاش خواهیم کرد با ارائه لایحه‌ای موضوع ایثارگران خدمت را دنبال کنیم تا بتوانیم از خانواده ایثارگران خدمت به شکل متمایزی تقدیر کنیم.

انتهای پیام/۴٠۴۶/4076/پ

نظر شما