شناسهٔ خبر: 33675585 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

نماینده مردم اهر و هریس مطرح کرد:

دولت به مشکل قیر پروژه‌های استان خاتمه دهد/ افزایش سه‌برابری قیمت کود بی‌انصافی است

عبدالهی گفت: در کشوری که نفت تولید می کند، مردم قبول نمی کنند مشکل قیر داشته باشیم و پروژه های عمرانی اجرایی نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، بیت الله عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی  جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس در تذکری در خصوص تامین قیر پروژه‌های عمرانی گفت: دو سال است که در استان آذربایجان شرقی و شهرستان‌های اهر و هریس مشکل قیر داریم، پروژه‌ها به دلیل مشکل قیر یا کند اجرا می‌شوند یا اصلا اجرا نمی‌شوند، دولت، وزرای نفت و راه و سازمان برنامه به این موضوع خاتمه دهند، در کشوری که نفت تولید می‌کنیم مردم نمی‌پذیرند ما مشکل قیر داشته باشیم و پروژه‌های ما اجرایی نشود.

وی خاطرنشان کرد:فصل کار در آذربایجان شرقی و هریس 3 ماه بیشتر نیست ولی سال گذشته سهمیه قیر این منطقه را در زمستان تحویل دادند که عملاً پروژه های عمرانی اجرایی نمی شود.

نماینده مردم اهر و هریس در تذکری به وزرای نفت و کشاورزی و صنعت در خصوص افزایش قیمت کود اوره بیان کرد: قیمت کود اوره سه برابر افزایش پیدا کرده است، در سال رونق تولید با وجود مشکلات کشاورزان انصاف نیست قیمت کود را سه برابر افزایش دهیم، این افزایش قیمت موجب مشکلاتی برای کشاورزان می‌شود.

عبدالهی در تذکری به وزیر علوم عنوان کرد: شما در کمیسیون آموزش قول دادید دانشکده هریس را راه اندازی کنید، به این قول عمل نشده است، به قولتان عمل کنید.

انتهای پیام/

نظر شما