شناسهٔ خبر: 33675472 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

 ترامپ خطاب به مسئولان ايران:

حمايت از تروريسم را متوقف کنيد

رئيس جمهور آمريکا در تازه‌ترين گزافه‌گويي خود از مسئولان ايران خواست حمايت از تروريسم را متوقف کنند.به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاري فرانسه، دونالد ترامپ در تازه‌ترين اظهارات ضدايراني خود خطاب به مسئولان ايران گفت: حمايت از تروريسم را متوقف کنيد و دست از تلاش براي سلاح هسته‌اي برداريد.

وي افزود که ساير کشورها بايد از حمل و نقل دريايي خود ازتنگه هرمز حمايت کنند.

پمپئو: درباره امنيت کشتي‌راني با پادشاه سعودي رايزني کردم

پمپئو: درباره امنيت کشتي‌راني با پادشاه سعودي رايزني کردموزير خارجه آمريکا پس از ديدار با ملک سلمان اعلام کرد: درباره امنيت کشتي‌راني در تنگه هرمز با پادشاه سعودي رايزني کردم.به گزارش مهر، مايک پمپئو وزير خارجه آمريکا ا پس از ديدار با ملک سلمان به خبرنگاران اعلام کرد: درباره امنيت کشتي راني با پادشاه سعودي رايزني کردم.وزير خارجه آمريکا با انتشار پيامي توئيتري در اين خصوص نوشت: درباره لزوم ارتقاي امنيت کشتي راني در تنگه هرمز با وي رايزني کردم. آزادي کشتي راني از اهميت زيادي برخوردار است.

ترزا مي:

مي‌خواهيم در برجام بمانيم

ترزا مي بر تداوم حضور انگلستان در برجام تاکيد کرد.به گزارش ايلنا به نقل از اسکاي نيوز، «ترزا مي»، نخست‌وزير سابق انگليس در مورد تنش ميان ايران و آمريکا گفت: تمام تلاش ما اين است که از طريق ديپلماسي و راهکار سياسي بتوانيم به موضوع ايران رسيدگي کنيم.

وي افزود: ما مي‌خواهيم در برجام بمانيم و مي‌خواهيم که ايران با ما همکاري کند. اما اگر اين همکاري صورت نگيرد، گزينه‌هاي ديگري در مورد ايران در دسترس ما وجود دارد.

سرگئي ريابکوف:به همراه متحدانمان با تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران مقابله مي‌کنيم

معاون وزير امورخارجه روسيه تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران را غيرقانوني دانست.به گزارش ايلنا به نقل از تاس، «سرگئي ريابکوف» معاون وزير خارجه روسيه در واکنش به تصميم آمريکا براي اعمال تحريم‌هاي جديد عليه ايران گفت: تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران بسيار خطرناک و غيرقانوني به حساب مي‌آيد. ترامپ با اين تصميم‌ها تنش در خاورميانه را تشديد مي‌کند.

وي در ادامه افزود: ما و متحدانمان با تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران مقابله مي‌کنيم.

برچسب‌ها:

نظر شما