به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاعرسانی استانداری تهران، جمال زنگیشه، در حوزه ۱۱۱ سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) اظهار داشت: براساس بخشنامه نهاد ریاست جمهوری در سال گذشته از تمام مسئولان دستگاههای اجرایی و مدیران استانی برای حضور در سامانه سامد و ارتباط بدون واسطه با مردم دعوت شد.
وی با بیان اینکه تمام فرمانداران شهرستانهای استان نیز در این سامانه حضور یافتند، افزود: استاندار تهران نیز هر یکماه یک بار، به صورت حضوری و برخط از طریق این سامانه به مطالبات و دغدغههای مردم گوش می دهد و اگر شهروندان در حوزهای مشکل داشته باشند، مدیر مربوطه در حضور استاندار به حل و فصل مشکلات از طریق ضوابط قانونی میپردازد.
زنگیشه تصریح کرد: روزانه بیش از ۳۰۰ تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار و ۱۱ نفر از پرسنل مشغول پاسخگویی و ثبت درخواستهای مردم هستند، تا پیگیری و ارجاع لازم به ادارات و دستگاههای مرتبط صورت بگیرد.
تهرام/۳۰۳۶///۶۱۳۹
نظر شما