شناسهٔ خبر: 33672744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شورای نگهبان زمینه ورود نیروهای متدین را به عرصه خدمت فراهم کند

قزوین - ایرنا - نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین با بیان اینکه ورود دنیاطلبان به عرصه های حساس انقلاب، جامعه را به نابودی می کشاند، گفت: شورای نگهبان زمینه را برای ورود نیروهای متدین به عرصه خدمت فراهم کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین با بیان اینکه مهمترین رسالت شورای نگهبان، اقامه دین است، افزود: انقلاب اسلامی انقلابی دینی بود و ضروری است همه ما برای اقامه دین پای کار باشیم.
وی اضافه کرد: در نگاه دین انسان‌های فرهیخته و مؤمنان حقیقی کسانی هستند که از نمازهای خود مراقبت و نگهبانی می‌کنند و شورای نگهبان نیز باید از دینی که قوام پیدا کرده مراقبت و محافظت کند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: کسانی که به فتنه آلوده هستند، از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف دنیاطلبانه بهره گرفته و نه انگیزه‌ای برای انقلاب و نه فهمی از مبانی اسلام و امام راحل دارند.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه این افراد امامت و ولایت دینی را قبول نداشته و تعصبی به مقاومت اسلامی نشان نمی‌دهند، گفت: اینها غریبه‌هایی هستند که نفوذی محسوب می‌شوند و باید مراقب آنها بود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: شورای نگهبان باید تا جایی که قانون به آن اجازه می‌دهد، کاری کند که نیروهای دینی و بهترین فرزندان انقلاب وارد عرصه‌های خدمت به مردم شوند و هر کسی اجازه پیدا نکند تا به عرصه‌های حساس انقلاب نفوذ یابد.
وی افزود: نباید فضا برای فرصت‌طلبان و افراد آلوده آماده شود و شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که آدم‌های متدین نتوانند نفس بکشند و هجمه‌ها علیه آنها اتفاق بیفتد.
آیت‌الله عابدینی اظهار داشت: شورای نگهبان رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در انجام دقیق وظایف و رصد دقیق حوزه رسالتی خود توجه ویژه داشته باشد.
وی ادامه داد: خداوند وقتی اراده کند جامعه‌ای را نابود کند، زیاده‌خواهان، رفاه‌طلبان و دنیاپرستان را بر آن جامعه مسلط می‌کند و این افراد در راه منافع خود دست به هر کاری زده و ممکن است چوب خشکی را هم نماینده مجلس کنند.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی و خون شهدا امانتی است که باید حفظ شود، افزود: هر تصمیمی باید برای رضای خدا باشد و حب و بغض جناح و جریان در آن راه پیدا نکند.
در پایان این مراسم محمدتقی صفری به عنوان رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان قزوین معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام ولی‌الله نصیری رئیس سابق این نهاد قدردانی شد.

۶۱۰۱*۷۳۸۸

نظر شما