شناسهٔ خبر: 33672715 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دیدار نمایندگان کمیته ملی المپیک با رییس فدراسیون جهانی دوو میدانی

تهران- ایرنا- نمایندگان کمیته ملی المپیک ایران که به منظور شرکت در بهره برداری ازساختمان جدید کمیته بین المللی المپیک درسوییس به سر می برند، امروز (دوشنبه) با «سباستین کو» رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی دیدار و گفت و گو کردند.

صاحب‌خبر -

در این نشست که «سید رضا صالحی امیری»، «مهدی علی نژاد» و «مجید کیهانی» حضور داشتند، در خصوص مسائل روز دو و میدانی با رییس فدراسیون جهانی دو و میدانی IAAF گفت و گو شد.
در ابتدای این نشست «کو» حضور رییس کمیته ملی المپیک در این جلسه را پر اهمیت خواند و افزود: در نظر دارم پیش از پایان سال ۲۰۱۹ میلادی به ایران سفر کنم و تصور می کنم برگزاری رقابت های دوو میدانی قهرمانی داخل سالن آسیا به میزبانی تهران یا هر رویداد دیگری که ایران میزبان آن باشد، زمان مناسبی برای سفر به ایران خواهد بود.
وی در ادامه عدم صدور روادید از سوی فدراسیون دو و میدانی کشور مراکش برای «احسان حدادی» قهرمان پرتاب دیسک ایران به منظور شرکت در رقابت های لیگ الماس را بسیار ناراحت کننده عنوان کرد و افزود: به طور قطع در این باره با فدراسیون دوو میدانی این کشور صحبت می کنم و دلایل این کار را پیگیری کرده و نتیجه آن را به اطلاع فدراسیوون دوو میدانی ایران خواهم رساند.
رییس فدراسیون جهانی دوو میدانی در ادامه به نتایج مطلوب ملی پوشان دوو میدانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ هند و همچنین بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اشاره کرد و اظهار داشت: دو و میدانی ایران در سال های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است و در مسابقاتی که عنوان کردم، نتایج ویژه ای کسب کرده است. از این رو قول می دهم پس از درخواست ایران تجهیزات لازم این رشته المپیکی را دراختیار ایران قرار دهد و آن را تسهیل کند.

نظر شما