شناسهٔ خبر: 33672682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۶۵ طرح پژوهشی استان‌ها در وزارت ورزش ثبت شد

رشت - ایرنا - رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: ۱۶۵ طرح پژوهشی استان‌ها سال گذشته در سامانه وزارت ورزش ثبت شد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا فضلی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی شورای پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان و مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در رشت اظهار داشت: در زمینه طرح های پژوهشی در شهرستان های کشور فعالیت های خوبی انجام شده و باید از طرح های پژوهشی در بخش اجرایی بهره مند شویم.

وی افزود: هدف شورای پژوهشی نیز توجه به مقوله پژوهش و بهره گیری از طرح های کاربردی در اجرا است و همچنین پژوهش ها باید به گونه ای باشد که در جامعه مطالبه گری ایجاد کند و پژوهشگران باید در خصوص موضوع هایی پژوهش کنند که نیاز روز جامعه باشد.

او ادامه داد: اگر ادارات دارای ماهیت دانایی محور باشند و بر اساس پژوهش های علمی پیش روند و تصمیم های منطقی اتخاذ کنند، نتایج مطلوب تری حاصل می شود و تلاش ما این است که از رویدادها، فصل نامه ها و حمایت از پایان نامه ها برای حضور پژوهش در بخش اجرایی بهره مند شویم و این بهره مندی به ارتقای هویت سازمانی کمک خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست هم اندیشی که با حضور اساتید دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد، اظهار داشت: دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان از دانشگاه های برند کشور است و توانسته در زمینه های مختلف تاثیرگذار باشد.

مریم بخشی به میزبانی المپیاد دانشجویان کشور توسط دانشگاه گیلان اشاره کرد و افزود: بسیار خرسند و خوشحالیم که میزبانی المپیاد دانشجویان سراسر کشور در تابستان ۹۹ به میزبانی دانشگاه گیلان و در این استان برگزار خواهد شد.

۷۲۸۵/‏۲۰۰۷/‏

نظر شما