شناسهٔ خبر: 33672662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رئیسی:

صنایع دستی شهرستان کیار گسترش می‌یابد

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: رشته‌های صنایع دستی شهرستان کیار گسترش خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، مهرداد رئیسی در نشست با علی فتح نصیریان فرماندار شهرستان کیار تأکید کرد: گسترش و توسعه رشته‌های مختلف صنایع دستی در این شهرستان از اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

وی افزود: اشتغالزایی در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی کم‌هزینه، پراشتغال، زودباده و دارای بازدهی اقتصادی بالاست.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این اداره کل برای تقویت هنرمندان صنایع دستی برنامه‌های حمایتی را در دستور کار دارد.

فرماندار شهرستان کیار نیز گفت: مسئولان این شهرستان برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات صنایع دستی همکاری لازم را با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری خواهند داشت.

علی فتح نصیریان اضافه کرد: به همین منظور همکاری‌های چندجانبه بین فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان کیار با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/4117/4103/

نظر شما