شناسهٔ خبر: 33672579 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در گفت و گو با جی پلاس؛

سعید علی حسینی: به تالاخادزه و رکوردهایش اهمیت نمی دهم/ مردم همیشه از سنگین وزن ها توقع مدال دارند

سعید علی حسینی که این روزها مشغول تمرین برای آمادگی در مسابقات جهانی است، معتقد است مردم همیشه از سنگین وزن های وزنه برداری انتظاری بیشتری برای کسب مدال دارند.

صاحب‌خبر -

سعید علی حسینی در حاشیه تمرین دوشنبه تیم ملی برای دقایقی گفت و گویی اختصاصی با  خبرنگار جی پلاس انجام داد. او از آخرین وضعیت خودش گفت و اینکه چه برنامه هایی برای آینده دارد. آینده ای خیلی مهم که با مسابقات جهانی آغاز می شود و به المپیک ختم می شود.

از علی حسینی ابتدا درباره شرایط خودش و تمریناتی که انجام می دهد سوال کردیم که او این واکنش را نشان داد: «خدا را شکر الان وضعیت خوب است و تمریناتم را به صورت منظم انجام می دهم. شرایط آمادگی بدنی من مطلوب است و با آمادگی به مسابقات می روم. از لحاظ روحی هم در بهترین شرایط قرار دارم و می خواهم به همین وضعیت ادامه بدهم.»

او درباره مسابقات پیش رو هم خیلی با انگیزه صحبت کرد: « فقط می دانم که کار سخت است و سنگین. می دانم که مردم همیشه از سنگین وزن ها توقعات بیشتری دارند به خوبی این قضیه را می دانم. مردم همیشه به ما ورزشکاران لطف داشته و دارند.»

از سعید درباره شکستن رکورد و رقابت با تالاخادزه گرجستانی سوال کردیم. رقابتی سخت که خود سعید هم آن را قبول دارد. «تالاخادزه یک مدعی است و وزنه بردار خیلی خوبی هم است. اما من توجهی به این حرف ها ندارم. دلم می خواهد در این شرایط فقط روی تمرینات خودم متمرکز شوم. فعلا هدف نهایی ام رسیدن به مرز آمادگی برای بازی های جهانی تایلند است و اصلا دوست ندارم تمرکزم را بهم بزنم. فعلا تمرین می کنیم تا ببینیم خدا چه می خواهد.»

به سنگین وزن ایران گفتیم قول مدال طلا را می دهی؟ سعید در این باره به خبرنگار جی پلاس گفت: «قول دادن کار  اشتباهی است. به خصوص در وزنه برداری. ما همین دو ساعت دیگر از زندگی مان را هم نمی توانیم پیش بینی کنیم چه برسد به چند ماه آینده! حتی روی تخته هم ورزشکاری از  خودش مطمئن نیست.  یک حرکت خطا می تواند همه چیز را خراب کند.  فعلا تمرکزم فقط و فقط تمرین کردن است.»

و المپیک؛ با آن شرایط خاص برای ایران که فقط دو ورزشکار در رشته وزنه برداری می تواند در آن شرکت داشته باشد. علی حسینی در این باره می گوید: « هنوز یک سال دیگر باقی مانده و باید دید چه اتفاقی می افتد. انشاءالله که همه چیز خیر باشد.»

نظر شما