شناسهٔ خبر: 33672534 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قائم مقام بنیاد حامیان دانشگاه تهران:

سازمان اوقاف از پایان نامه‌های دانشجویی حمایت می‌کند

تهران- ایرنا- قائم مقام بنیاد حامیان دانشگاه تهران گفت: سازمان اوقاف کشور در نظر دارد از پایان نامه های دانشجویی با موضوعات وقف و خیریه حمایت مالی کند.

صاحب‌خبر -

ناصر غلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار کرد: سازمان اوقاف از پایان نامه هایی در راستای موضوعات حوزه فرهنگی و اجتماعی، عمران و معماری، قرآنی، مدیریتی، اوقافی و حقوقی، بهره وری اقتصادی و فناوری اطلاعات حمایت می کند.

وی افزود: دانشجو برای بهره مندی از حمایت های سازمان اوقاف باید پیش از تصویب پرپوزال موضوع را به این نهاد معرفی کند که پس از تایید و انجام فرآیند پایان نامه برخی از کارشناسان سازمان نیز در جلسه دفاع دانشجو حضور پیدا می کنند.

قائم مقام بنیاد حامیان دانشگاه تهران با اشاره به اهمیت حمایت سازمان اوقاف از پایان نامه ها یادآور شد: سازمان اوقاف این طرح را برای همه دانشجویان کشور اجرا می کند و با انجام این کار دانشگاه ها به مسائل امور خیریه وارد می شوند.

به گفته غلامی، با ورود دانشجویان به امور خیریه و وقف بسیاری از سازمان های خیریه با شیوه نوین اداره می شوند و به سمت توسعه فعالیت های مردمی کشور و اقتصاد مقاومتی حرکت می کنند.

میزان حمایت این سازمان از پایان نامه های دانشجویی پنج تا ۶۰ میلیون ریال است.

**حضور رایگان دانشجویان بورسیه در یک رویداد تخصصی بازاریابی

قائم مقام بنیاد حامیان دانشگاه تهران همچنین گفت: همیاران و دانشجویان تحت بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران به دلیل خدمت های داوطلبانه خود می توانند به صورت رایگان در کنفرانس تخصصی بازاریابی دیجیتال حضور یابند.

غلامی افزود: در این رویداد، فرهنگ استفاده از کالای با کیفیت ایرانی از روش های بازاریابی به روز استفاده می شود.

وی گفت: بنیاد حامیان دانشگاه تهران به بهبود برگزاری این همایش یک روزه کمک کرده است.

نظر شما