شناسهٔ خبر: 33672181 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فتاحیان عنوان کرد:

انجام 29 هزار مأموریت رفع سد معبر در ماه گذشته بدون تنش و درگیری

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در خردادماه گذشته 29 هزار مأموریت شرکت شهربان تنها در حوزه رفع سد معبر انجام شد که با کمترین تنش و حفظ کرامت دستفروشان همراه بود.

صاحب‌خبر -

سیدامیر فتاحیان در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص طرح پاکسازی معابر خیابان ولیعصر(عج) از دستفروشان اظهار کرد: ما مدت‌ها با شکایاتی از سوی شهروندان و کسبه نسبت به تجمع بساط‌گستران در معابر عمومی خیابان ولیعصر(عج)، میدان ولیعصر، چهارراه ولیعصر و محدوده اطراف پارک‌شهر مواجه بودیم که اخیراً اعتراض هنرمندان نیز به این معترضان اضافه شده بود.

وی ادامه داد: پس از جلسات هماهنگی که شرکت شهربان و حریم‌بان با همکاری شهرداری‌های مناطق 11 و 6 و نیروی انتظامی انجام داد، پاکسازی معابر عمومی از پنج روز گذشته آغاز و در این مدت شاهد کمترین تنش و حاشیه بودیم.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با بیان این‌که رصدهای انجام‌شده از منطقه حاکی از آن است که تردد در معابر اشاره شده روان و رضایت شهروندان حاصل شده است، اظهار کرد: یکی از دلایلی که معمولاً باعث می‌شود در برخورد با دستفروشان تسامحی صورت بگیرد به شرایط اقتصادی و بعضاً حمایت‌های احساسی شهروندان وابسته است.

فتاحیان با اشاره به این‌که براساس ماده 55 قانون شهرداری‌ها وظیفه داریم تا نسبت به رفع سد معبر اقدام کنیم، گفت: تنها در خرداد ماه، 29 هزار عملیات در حوزه رفع سد معبر صورت گرفته است که نکته قابل توجه، انجام این مأموریت‌ها با کمترین تنش و حاشیه‌ای در یک‌سال گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در انجام مأموریت‌ها رفع تنش در فعالیت‌های شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران در پایان از برگزاری 120 هزار نفر ساعت آموزش برای نیروهای شرکت شهربان در سال گذشته با همکاری مناطق 22 گانه شهرداری تهران خبر داد و گفت: این کلاس‌های آموزشی با موضوعاتی همچون کنترل خشم و مدیریت تنش برگزار شده و نتیجه آن کمترین درگیری و بحران در انجام مأموریت‌ها در یک‌سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/4105/4076/

نظر شما