شناسهٔ خبر: 33671984 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فناوری و نوآوری | لینک خبر

طرح لیزینگ محصولات دانش‌بنیان و فناور اجرا می‌شود

صاحب‌خبر -

طرح «لیزینگ محصولات دانش‌بنیان و فناور» با همکاری شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛  شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف کمک به توسعه بازار محصولات فناورانه و دانش بنیان، طرح «لیزینگ محصولات دانش بنیان و فناور» را اجرایی می‌کنند.  این طرح ‌به شرکت های فناور و دانش بنیان کمک می‌کند تا محصولات خود را با شرایط ویژه‌ای به شرکت‌های خریدار، ارائه کنند.

در این طرح که با همکاری صندوق ‌نوآوری و شکوفایی و تعامل با صندوق‌های پژوهش فناوری اجرایی می‌شود،‌ تسهیلات قابل توجهی به شرکت‌های خریدار محصولات دانش‌بنیان و فناور اعطا می‌شود. صندوق نوآوری و شکوفایی با تکیه بر توان مالی و ارزیابی صندوق‌های پژوهش فناوری، با تخصیص خط اعتباری لازم، مسئولیت ارزیابی و اعطای تسهیلات تا سقف 5 میلیارد ریال را به صندوق‌های پژوهش فناوری واگذار کرده است.

در قالب این طرح،‌ شرکت‌های فناور و دانش بنیانِ مورد تایید شبکه فن‌بازار ملی ایران می‌توانند از خدمات لیزینگ صندوق‌های نوآوری و شکوفایی استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی www.techmart.ir  مراجعه کنند.

نظر شما