شناسهٔ خبر: 33671823 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نمایش «زن پشت پنجره» در هند

فیلم کوتاه «زن پشت پنجره» به کارگردانی به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان شیراز در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و مستند kerala هند یه نمایش در خواهد آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه«زن پشت پنجره»  به نویسندگی و کارگردانی «کوروش شیرالی»، در  اولین حضور بین‌المللی خود  به  دوازدهمین دوره  جشنواره  بین‌المللی فیلم کوتاه و مستند  kerala هند راه یافت.

 

این جشنواره توسط علوم و آکادمی هنر سینما کشور هند برگزار می‌شود و یکی از زیر مجموعه‌های جشنواره بزرگ و معتبر kerala هند است که بخش فیلم‌های کوتاه و مستند آن از جشنواره kerala هند در ۹ سال پیش تفکیک و بصورت مجزا برگزار می‌شود.

 

 جشنواره فیلم مستند و کوتاه kerala هند فیلم‌های کوتاه و مستند بلند و همچنین فیلم‌های کوتاه داستانی و انیمیشن را به نمایش می‌گذارد و بخش رقابتی آن تنها به تولیدات کشور هند اختصاص دارد و همه فیلم‌های خارجی در سایر بخش‌ها در بخش ویژه و خارج از مسابقه به نمایش در می‌آیند .

 

فیلم  «زن پشت پنجره»  در مدت ۱۴ دقیقه داستان زنی را روایت می کند که از محل کارش خارج می‌شود و در مسیر بازگشت به خانه احساس می کند مردی در تعقیب اوست…زن می‌خواهد بداند که مرد کیست؟

 

دیگر عوامل فیلم:بازیگر: شهرزاد شجاع الدینی و بهنام کشاورز،تدوین:کوروش شیرالی،دستیاران کارگردان: عرفان شمس، کیمیا مباشری،مدیر تصویر برداری:علی سینا آذری،طراح صدا و صدا گذاری:محمد زمان ثانی،گریم:نادیا امیری،مدیر تولید:وحید بمانی،تصحیح رنگ و نور:علی سینا آذری و فرزاد قبادی،تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان شیراز

 

دوازدهمین دوره  جشنواره  بین‌المللی فیلم کوتاه و مستند  kerala هند ٢١ تا ٢۶ ژوئن ( ۳۱ خرداد تا ۵ تیر)  در حال برگزاری است.

نظر شما