شناسهٔ خبر: 33671640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون ورزش‌های رزمی | لینک خبر

دولو : برای حضور المپیاد استعدادهای برتر وررش کشور شرکت کنندگان باید در سامانه مبین ثبت نام کنند

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، رئیس دبیرخانه ستاد برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر که در کارگاه اموزشی نحوه ثبت نام در سامانه مبین دومین المپیاد استعدادهای برترسخن می گفت ،اظهار داشت : شرکت کنندگان  در دومین دوره این المپیاد باید در سامانه مبین ثبت نام کنند  .
اوبیان کرد که المپیاد استعدادهای برتر در سالجاری از ۳۰ مرداد تا ۱۰شهریور برگزار می شود و ورزشکاران  شرکت کننده دو ماه فرصت دارند تا از طریق سامانه مبین اطلاعات خود را ثبت و حضورشان را در این رویداد را اعلام کنند .
رمضانعلی دولو در ادامه ،توضیحاتی را در خصوص دستاوردهای  نخستین دوره المپیاد استعداد برتر ارائه کرد و یاداور شد :سال گذشته ۳۰ استان در این رویداد حضور داشتند ، این در حالی است که در این دوره تنها ۱۷ استان در ۱۰ رشته در دو بخش دختران و پسران  برای دومین المپیاد استعداد های برتر اعلام امادگی کرده اند.
رئیس دبیرخانه ستاد برگزاری دومین المپیباد استعدادهای برتر در ادامه سخنانش از حضور ۳۸ فدراسیون خبر داد و یاد آور شد :در این رقابتها در بخش بانوان در  ۳۹ رشته ومردان در ۵۵ رشته  باید توانمندی های خود را به  نمایش بگذارند و  پیش بینی می شود ۳۰ هزار نفر در این رویداد ورزشی شرکت داشته باشند .
او همچنین به تشریح محاسن ثبت نام ورزشکاران در سامانه ملی مبین پرداخت و توضیح داد : این امر با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان انجام خواهد شد و به این ترتیب ما می توانیم اطلاعات دقیقی از ورزشکاران ، کادر فنی و اجرایی فعال در سراسر کشور داشته باشیم .
 دولو تاکید کرد که تمامی فدراسیون ها حاضر در المپیاد و کلیه شرکت کنندگان بدقت اطلاعات مربوط به سامانه مبین را پر کنند چرا که تمامی ایدی کارتها بازیها از طریق این سامانه صادر خواهد شد.

نظر شما