شناسهٔ خبر: 33670230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

همایش «حقوق بشر آمریکایی» در شیراز برگزار می‌شود

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس از برگزاری همایش «حقوق بشر آمریکایی» خبر داد و گفت: این همایش ششم تیرماه، پس از نماز مغرب و عشاء، در حرم حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام محمدرضایی پیش از ظهر امروز در نشست رسانه‌ای که در سالن کنفرانس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه در یک الی دو سال گذشته در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی کارهایی صورت گرفت، اما کافی نیست، اظهار داشت: نقص حقوق بشر توسط آمریکا بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

وی به مشکلاتی که آمریکا برای ایران ایجاد کرده، اشاره و افزود: تحریم‌های همه‌جانبه، ترورهای متعدد، حمله به هواپیما، حمایت از تروریست‌ها، تحمیل جنگ و ایجاد اغتشاشات ازجمله فعالیت‌های آمریکا علیه نظام مقدس اسلامی است، همچنین کشور ما بیش از 17 هزار شهید ترور دارد که برخی از آنان انسان‌های معمولی کوچه و بازار بوده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان فارس بابیان اینکه امروز واضح‌ترین نقض حقوق بشر تحریم دارو و مواد غذایی است که آمریکا علیه ملت ایران انجام داده است، تصریح کرد: در هیچ جایی کشوری این تحریم‌ها را علیه مردم بی‌گناه انجام دهد.

وی، سرنگونی پهباد آمریکایی در چند روز اخیر را مورد توجه قرارداد و عنوان کرد: این عمل نشان از قدرت نظام مقدس اسلامی است.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهادت امام صادق(ع) بیان داشت: به همین مناسبت 120 سخنرانی و نشست مهم برگزار خواهد شد، همچنین 30 نمایشگاه پوستر و عکس که بخشی از جنایت آمریکایی‌ها را به تصویر کشیده و 10 مورد نمایشگاه کتاب و برگزاری مسابقات فرهنگی را نیز در دستور کار قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: همایش تبیین حقوق بشر آمریکایی نیز ششم تیرماه، پس از نماز مغرب و عشاء، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان فارس همچنین از برگزاری مراسم دعای ندبه و عزاداری شهادت امام صادق(ع) و شهید بهشتی در حسینیه مکتب جعفری شیراز خبر داد و ابراز کرد: جمعه همین هفته حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، در حرم مطهر شاهچراغ(ع) پیرامون شهادت امام صادق(ع) به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) نیز مانند سال‌های گذشته در مدرسه علمیه خان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما