شناسهٔ خبر: 33668687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

صباحی‌زاده مطرح کرد:

ادامه تحصیل زندانیان در دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: زندانیانی که دارای مدرک دیپلم هستند، می‌توانند در این واحد دانشگاهی ادامه تحصیل دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرلنگه، محمود صباحی‌زاده صبح امروز به‌مناسبت هفته قوه قضائیه در دیدار با علی نیازی رئیس‌ کل دادگستری بندرلنگه با بیان لزوم پایبندی همه مردم به قوانین اظهار کرد: هر کشور با نظم و برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند به پیشرفت سریع برسد و برای اجرای نظم و امنیت در کشور همه باید به دستگاه‌های مرتبط از جمله دادگستری کمک کنیم.

وی اضافه کرد: در راستای کاهش بزهکاری در جامعه و کمک به زندانیان،  دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه آماده همکاری برای ادامه تحصیل زندانیان با مدرک دیپلم است تا از این طریق زندانیان بتوانند از زمان خودشان بهترین بهره را برده و پس از پایان دوره محکومیت، فارغ‌التحصیل به آغوش خانواده و جامعه بازگردند.

علی نیازی رئیس دادگستری بندرلنگه نیز با بیان اینکه آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی متفاوت‌ از سایر دانشگاه‌هاست و جایگاه خوبی در جامعه دارد، عنوان کرد: باید رشته‌های مورد نیاز جامعه به دانشگاه‌ها تزریق و رشته‌ها براساس نیازسنجی و منطقه‌ای دایر شود.

به گزارش آنا، در پایان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه با اهدای لوح سپاس از رئیس دادگستری بندرلنگه قدردانی کرد.

انتهای پیام/4078/4121/

نظر شما