شناسهٔ خبر: 33668175 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

یادداشت/

هرزگی سیاسی کافی است ، اقتدار را بچسبید

منصور الهی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشت خود نوشت:جمهوراسلامی ایران در دفاع از منافع خود کوتاه نمی آید و هرگونه تهدید را با اقتدار پاسخ می دهد. " دوران بزن و دررو تمام شده است"

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، منصور الهی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشت خود نوشت:

پیام سقوط یک پهپاد !
سپاه پاسداران اعلام کرد که پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک یا MQ-4C " یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای جاسوسی جهان است با یک موشک زمین به هوا ساقط کرده است. اعلام رسمی ساقط کردن یک فروند هواپیمای عملیاتی _ جاسوسی آمریکا توسط سپاه میتواند پیام های متعددی داشته باشد:
1 - پاسخ تهدید با اقتدار: جمهوراسلامی ایران در دفاع از منافع خود کوتاه نمی آید و هرگونه تهدید را با اقتدار پاسخ می دهد. " دوران بزن و دررو تمام شده است"
2 - رعایت خطوط قرمز در حفظ حریم ملی : تنگه هرمز جزء خاک لاینفک ایران است و اطلاق آبراه بین المللی از طرف آمریکا برای مقاصد جاسوسی، از طرف ایران واکنش های دردناکی را برای متجاوزان به دنبال خواهد داشت.
3 - شکست جنگ روانی و موازنه وحشت : جنگ روانی پرفشار آمریکا با هدف وحشت آفرینی در روزهای گذشته اگر چه با پشتوانه حرکت ناوهای نظامی و جنگنده ها همراه بود اما عملیات اخیر نشان داد در اعتماد به نفس جمهوری اسلامی اندکی تزلزل دیده نشده و در دفاع از میهن اسلامی محکم تر از گذشته با عزمی راسخ و استوار ایستاده است‌. عزمی که جهت وحشت را به سمت نیروهای نظامی آمریکا معکوس خواهد کرد
4 - موازنه قدرت: سقوط پیشرفته ترین پهپاد عملیاتی جهان این پیام را برای آمریکائی ها به دنبال خواهد داشت که انهدام تجهیزات نظامی پیشرفته آمریکا در قبال قدرت نظامی و جنگ الکترونیک ایران بسیار آسان و دست یافتنی است.
5 - مانور رسانه ای و شهامت عملیاتی: آخرین پیام این عملیات موفق و اعلام رسمی آن از طریق رسانه های سپاه در شرایطی که آمریکا در ساعات آغازین این شکست را انکار می کرد این واقعیت را نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران مسئولیت اقدامات نظامی خود را با افتخار می پذیرد و از اعلام آن هیچ ترسی به خود راه نمی دهد.
6 - اقتدار ایران: یکی از مهمترین پیام های سقوط این پهپاد نوعی پیام به دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان است که بدانند جمهوری اسلامی ایران در #اوج_اقتدار قرار دارد و تهدیدهای ترامپ، تروریستی خواندن سپاه، تحریم های خصمانه و در عین حال درخواست های ملتمسانه مذاکره ، اندک تغییری در روحیه انقلابی ملت غیور ایران نداشته و نخواهد داشت.
7 - اولین مانور قدرت سپاه بعد از تروریستی خواندن سپاه توسط ترامپ:
عملیات اخیر نشان داد قدرت راداری و موشکی سپاه به گونه ای است که چنین هدفهایی که دارای وضعیتی غیر ثابت و رادارگریز قرار دارند را پیدا کرده و با کمترین درجه خطا و شلیک تنها یک موشک ساقط می کند. ایران اهل شروع جنگ نبوده و نخواهد بود ولی اگر هر دشمنی بخواهد دست از پا خط کند باید منتظر باران موشک ها و خروج موشک های سپاه از آشیانه ها و تونل های زیرزمینی باشد!

نظر شما