شناسهٔ خبر: 33667961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| ارجاع پرونده تخلف شهرداری خمام در جذب نیرو به هیئت رسیدگی تخلفات اداری استان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان از ارجاع پرونده تخلف شهرداری خمام در جذب نیروهای غیرقانونی به هیئت رسیدگی تخلفات اداری استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«استخدام غیرقانونی در شهرداری خمام» یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مردمی که برای بار دوم از سوی مخاطبان پیگیری می‌شود، اشاره‌کرده است که « با توجه به پیگیری‌ها خبرنگاران فارس و مصاحبه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان در خصوص استخدام غیرقانونی در شهرداری خمام هنوز افراد مذکور مشغول به فعالیت هستند و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان هنوز اقدامی انجام نداده است. 

لطفاً پیگیری نمایید تا افرادی که به‌طور غیرقانونی استخدام‌شده‌اند تکلیفشان معلوم شود.»

هوشنگ عباسقلی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به موضوع تخلف شهرداری خمام در جذب و به‌کارگیری غیرقانونی نیرو در این شهرداری اظهار کرد: پرونده تخلف در جذب نیروی مازاد در شهرداری خمام به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ارسال‌شده است.

وی در پاسخ به اینکه برای اخراج نیروهای جذب‌شده غیرقانونی در خمام چند بار تذکر داده‌شده، افزود: شهرداری خمام تخلف کرده و از نیروی اضافی به‌کارگیری کرده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با بیان اینکه 52 شهرداری در گیلان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: این دفتر چندین بار به شهرداری‌های متخلفی مانند خمام تذکر داده و سپس اقدام می‌کند.

به گزارش فارس، عباسقلی زاده در گفت‌وگویی که در فروردین‌ماه سال جاری با خبرنگار فارس داشت به فرایند جذب غیرقانونی چند تن در بدنه شهرداری خمام اشاره‌کرده بود.

وی تأکید کرده بود که استانداری دستگاه نظارتی است و وقتی تخلفی به شهرداری اعلام می‌شود، شورا و شهردار ملزم به اجرای آن هستند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان همچنین بیان کرده بود که استانداری گیلان در پی عدم تمکین شورا و شهردار خمام نسبت به جذب غیرقانونی نیروها به‌صورت قانونی با خاطیان برخورد خواهد کرد و پرونده جهت رسیدگی بیشتر به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری استان ارجاع خواهد شد چون احکام صادره برای خاطیان و مرتکبان جرائم اداری لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/84008

نظر شما